Corfic Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Lurer på om det blir en form får RS men må finne en jeg liker. manga av dem som er så kraftige liksom(vis du skjønner hva jeg mener) må finne en som er litt penere i formen, men sett en RS2 fanger som jeg liker litt Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by tarild Da er antenna på plass, satser på at gummipakningen holder hullet tett. Tok antenna 10cm inn på taket og da gikk den akkurat klar bakluka når den er i åpen tilstand. Du traff bra. på vr6'en målte jeg 11 cm fra bakkant til bakre kant av antenna :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by tarild Hvor fikk du i den korte antenna da? Ikke så mye som er gjort hittil. Fjerna luftfilterboksen og satt på dragon-air konfilter og skifta bakpotta til ei dtm potte. Neste blir vel å fjerne katalysator og midtre potte og kjøre rakrør til bakpotta. Gjort noe med din dua? Planer videre? Har du bilder av DTM potta di? Og bilder av filter? :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Oleee: Jess det har jeg, men får ikke lagt de inn før jeg kommer hjem fra arbeid om 1,5 uke, så du får smøre deg med tålmodighet til da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Må ordne deg med emblemfri grill og noen fine lykter rundt hele:) muligens lytesenkere osv Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Joa Øystein, men så var det da de forbaska penga som forsvinner mellom fingra på meg så fort jeg får dem. Tia får vise hva som skjer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by tarild Oleee: Jess det har jeg, men får ikke lagt de inn før jeg kommer hjem fra arbeid om 1,5 uke, så du får smøre deg med tålmodighet til da :) Jeg venter i spenning jeg! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 ^Bump^ Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Corfic Lurer på om det blir en form får RS men må finne en jeg liker. manga av dem som er så kraftige liksom(vis du skjønner hva jeg mener) må finne en som er litt penere i formen, men sett en RS2 fanger som jeg liker litt Kanskje noe sånnt du hadde tenkt deg corfic? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 da heite ikkje gti/16v/vr6 antenne.. det heter "bee string aerial".... så vet dere detsombrero Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special Kanskje noe sånnt du hadde tenkt deg corfic? den var jo ikke så ille da.... har tilog med beholdt den lista svart.... lurer på om det blir pent og ha den svart på RS2 fangern også.... noen som vet...? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Corfic den var jo ikke så ille da.... har tilog med beholdt den lista svart.... lurer på om det blir pent og ha den svart på RS2 fangern også.... noen som vet...? Den er vell alkkert svart her på fangeren, og visst du skal gjøre det også, tror jeg kanskje jeg ville ha fått lakkert de andre listene svart gså, visst ikke vil det bli en liten farge forskjell og at listene er ru overflate på mens p åfangeren blir det glatt.. men funker sikkert for det om.. mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Her kommer en liten update: Potta er den til 1500 på autospar. Kjørte tidligere med ei lånt supersprint potte, men syntest autospar potta ga litt mere lyd...også var den betraktelig billigere enn supersprint potta :) Neste mod blir å fjerne midtre lyddemper og katalysator. Håper på ennå mere lyd da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 stiligt:D bråket den mye? vurderer å kjøpe lik til min, tror det er dem samme pottene de fører på mobilsentrum.no . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet Februar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Lager som sagt litt mere lyd enn supersprint potta, og det er vel lyd man vil ha? :) Vet ikke om det er samma potte som på mobilsentrum... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg