Gå til innhold

Plassering av GTI/VR6 antenne

Ranger emnet

tarild

Anbefalte innlegg

Originally posted by B.T.i

Ole: Kjøp deg en vinkelsliper, kutt bort den biten som er igjen på røret, en vinkelsliper kan du få på Europris o.l til 3-400kr! Det er det enkleste, dessuten; det er en nyttig erfaring!

Er det mulig å få kutta av den biten som er igjen på det røret? Den er tredd skikkelig på da..:( Mulig jeg får lånt en vinkelsliper, men den bukken jeg har fått lånt tidligere er det ikke lov å arbeide med vinkelsliper dessverre...:(

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Oleee

Er det mulig å få kutta av den biten som er igjen på det røret? Den er tredd skikkelig på da..:( Mulig jeg får lånt en vinkelsliper, men den bukken jeg har fått lånt tidligere er det ikke lov å arbeide med vinkelsliper dessverre...:(

Hvis ikke den biten er limt innvendig med Locktite og sveiset fast så er det bare å kappe langs røret, og bruke litt Middelaldersk vold, så er den løs! Ikke fortvil, har mange ganger trodd at alt håp var ute når jeg har skrudd på bilen(Forbanna motorvarmer), men det ordner seg til slutt!

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Yess, da fikk jeg omsider satt på den bakre potte også, etter langt opphold i bagasjerommet! ENDELIG! :) Fikk et "lokalt" verksted til å sette det på for meg, og han sveisa det på da...gjør meg ingenting det, så lenge den sitter! Hehe.. Han skulle ha 600kr svart, ga faen og lot han gjøre jobben uten diskusjon...så lenge potta er under bilen og IKKE skraper i bakken! :rolleyes:

Tenkte jeg bare skulle oppdatere med det! :)

Og B.T.i: Takk for oppmuntringen underveis, hehe...:D

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan prøve å slenge ut bilder etterpå! :) Kommer du på mandagsmøte på Lørenskog etterpå Geir? Står stille med kanal-prosjektet dessverre...har ikke tenkt så mye på det egentlig...:rolleyes:

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det ser bedre ut enn det det gjorde før for å være ærlig! :) Men det ser kanskje mye bedre ut når jeg skal senke bilen eller sette på "bakfanger"...? Men bilder kommer snart.. Stay tuned, then judge...;)

BTW: Sorry tarild, for at jeg har "ødelagt" tråden din helt..:(

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøve å ordne topicen på tråden da.. :D er ikke mye plassering av antenne nå lengre :D

Men bra du fikk den på ole....

ble det noe mer lyd.... og hvor mye?

kunne vell ikke laget en aldri så liten filmsnutt og delt med oss andre...

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ut et par bilder jeg, men blei ikke så fornøyd med bildene da, men her er da hvertfall to stk! :) Kanskje litt store?!

Ser BEDRE ut enn orginal, eller hva? :rolleyes:

Bilde_097.jpg

....og siste bilde...

Bilde_096.jpg

Hva syns folket? :o

Btw: Syns lyden ble grommere når bilen står stille, but "no change" når jeg drar på, ikke det jeg har hørt selv da..:rolleyes: Kanskje det "må rånes" inn for at det skal komme noe, ikke veit jeg? Hvordan ble det på din tarild???

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider