SStrand Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Blir det noe WRC spill på playstation 3? Venter på Gran Turisimo 5 nå:D ett spørsmål til: Er dette rattet bra til Gran turisimo og evt andre bilspill: http://ekiosken.no/images/Logitech_Driving_Force_GT.jpg? Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 (endret) Gran turismo spillet som ALDRI kommer har WRC lisens :) uehldigvis.. Gran tursmo har aldri fått til denne grus kjøringa før så.. Savner colin mcrea rally 2 jeg.. det var konge spill.. Da i alle fall:d kjøpt dirt 2 for rally kjøring, etter min mening sånn ståa er i dag. :) amgåemde ratt så er det der Bra. Men det er ikke det vasseste per dags dato.. Siste verson fra logitech har H giring og clutch.. Endret Januar 18, 2010 av LLH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Åkei. så det blir ikke noe wrc evoled eller no? Takk for svar:) Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 ryktet er at det kommer et WRC spill i løpet av 2010 (september).. dette kommer også da ut på samtlige platformer. Skal du kjøpe ratt og har begrenset økonomi, er GT rattet fra Logitech (som du henviser til) ett av de beste.. rundt 1000kr, men du bør vurdere å legge i litt ekstra hvis du bruker mye tid med bil-spill. H-giring og clutch er ett must, samt at det er en litt annen kvalitet på disse rattene.. G-25 evt -27 er bra. de får du til 2500-3000kr.det dumme er at de funker kun til PC og PS3. Skal du i tilegg ha til 360 er det Fanatec's Porsche 911 Turbo ratt med tilhørig utstyr som gjelder.. ca 4000-5000kr. kjøp iallefall ett ratt med 900 graders utslag!! (alle de jeg nevnte har det) Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Leste på wrc.com at det kommer en ekte wrc-simulator i 2011. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 G25/27 er vel det beste du kan få tak i tror jeg. SStrand: Legg meg til på PSN da! ID: thevik88 GT5 kommer ikke før til neste vinter, kanskje ikke før til neste år! :# Orker ikke å bry meg mer om det, det kommer når det kommer=P Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg