300e24v Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Har leita lenge etter en fin coupe,men alle jeg har ringt på er solgt:/ Hadde en 300e 24v som jeg klarte å kræsje med en hest,men har fortsatt bilen med motor å alt. Men jeg vil ha et fint eksemplar. Kan evt selge delebilen min til noen som trenger den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Har du vurdert privatimport? Det er sikkert flere av disse i Tyskland, og kanskje til og med i Sverige. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300e24v Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Hvordn gjøres det egntlig? har rett å slett ikke peiling på sånt:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Kjenner ikke alle detaljer, men det skal ikke være noe stort problem. Avgifter må betales, men det behøver ikke å være så ille, kommer jo an på motor og slikt :) Se her for tips: http://www.google.no/search?q=privatimport+av+bil&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg