Gå til innhold

Overraskelse for kjæresten. Ferietur Høstferien

Ranger emnet

FellaZ

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Glaner litt på nettet nå ( Som jeg har gjort de siste månedene )

og prøver å finne et sted jeg og kjæresten kan dra i høstferien uke 8. Jeg har ikke allverdens å rutte med siden bilen har hatt omfattende reperasjoner på understellet. MEN, jeg vil unne dama noe godt, en koselig tur for jeg syntes hun fortjener det mer

enn alt i verden.

Tenkte først et cruisetur, men så er jo problemet at hun fortsatt er 19, så det kryr ikke av båter med lugarer som har 18-års grenser.

Kikket litt på noen all inclusive turer på Star Tour til ca 4000 pr pers. Og det syntes jeg er en passe pris å bruke på oss.

(Men i Tyrkia er det jo kaldt ennå :m'm: )

Er det noen som kan komme til forslag om hvor det er varmt,

hvor det er verdt å dra, og muligens om noen steder har all inclusive til den prisen jeg kikker på?

Sliter litt med å finne ut av det selv, og trenger litt bistand,

før jeg går til steget ved å gå til et reisebyrå. :)

- Alexander

Audi A4 2007 2.0 TDI.

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig mange fine prisar på flyturar austover, der de kan ta inn på hotell og slikt, der totalprisen blir longt rimeligare enn 8k.. Reknar med du meinar vinterferien, men trål nettet på dei ulike reise-selskapa, utruleg mange fine prisar ute å går om ein prioriterar riktig. :) Lukke til! :)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stedet har jo ikke all verdens å si, helst varme da, men

er bare å få med dama ut en tur på reise, også lager vi stemningen selv. :) Stedet er ikke så viktig, men det skal være muligheter for å sole seg og bade. :)

Audi A4 2007 2.0 TDI.

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helsikke, høstferie alt? har savna sommern jeg... :) hehe, ser skriveleifen din..

Uans, cruiserunde går fett. Du kjører bil til Larvik ell Kristiansand, tar superspeed nedover, sjekker inn på et hotell i Tyskland, f.eks i Flensburg, Fulda, etc.. Shoppingtur i københavn er jo en klasiker.

Om ikke, http://www.finn.no - reiser. Her finner du nok en fin sydentur til f.eks Tenerife for en billig penge. Der er det varmt og helt ok nå..

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vinterferien i uke 9. Ellers er det lurt hvis mulig å legge turen til en uke hvor skolene ikke har fri = rimeligere.

På denne tiden av året må du ganske langt syd for å få skikkelig varme. Gran Canaria (kanskje ikke så spennende, men rimelig og relativt varmt), Kypros eller Egypt?

Er du sikker på at hun vil til "syden"? Det er jo koselig med en storbyferie også. Lisboa er f.eks. en nydelig by med masse flotte restauranter og utesteder. Relativt greit prismessig.

Østeuropa er rimelig. Praha er supert, men det er ikke spesielt varmt der i uke 8...

Ønsker deg lykke til og god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at hun vil til "syden"? Det er jo koselig med en storbyferie også. Lisboa er f.eks. en nydelig by med masse flotte restauranter og utesteder. Relativt greit prismessig.

Østeuropa er rimelig. Praha er supert, men det er ikke spesielt varmt der i uke 8...

Ønsker deg lykke til og god tur!

Og når vi først er inne på Østeuropa; Budapest!

Var der med dama for et par år siden, great success!

Billig å gå ut og spise, ufattelig hyggelige og hjelpsomme folk. Ting er generelt ganske billig, og det er mye å se på. Og mye godt, lokalt øl ;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider