jokkiz91 Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Er det noen som vet om noen som bygger eller kan bygge en god kasse til meg? Samme for meg om det er en privatperson eller et firma som bygger, jeg trenger bare kassen så fort som mulig. Denne kassen skal være stor og bli brukt til 4 x 6x9" Rockford Fosgate T1693c. Kassen skal skrus fast i hattehylla bak etter hva jeg har tenkt. Her er et par bilder av hvordan det står nå: Greia er det at jeg MÅ ha en kasse før elementene blir ødelagt, basserne mine spiller så mye at dette vil skade elementene utrolig mye over lengre tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Vel, jeg hadde vel heller fjernet hele hattehylla med høyttalere og kjøpt en hel hylle på høggern... ville nok forbedret lyden markant, forsterkeren du bruker til disse kan du nok bruke på andre høyttalere i bilen isteden. Men for all del, siden du tydeligvis må beholde dem i Bluebird'en(?), så må du ha kasse til dem ja. ;) Det enkleste og billigste for deg blir vel to par med ferdige kasser til 6x9": Disse fester du så på gulvet, farlig å ha dette hengende i en hattehylle. Farlig er forsåvidt den hattehylla di allerede, en liten krasj og du har hodet fullt av flyvende metallklumper. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg