nitewlkr Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Måtte le litt i dag da jeg surfet rundt på nett etter 323 GTR Fant denne på mobile http://home.mobile.de/cgi-bin/kdsearch2.pl?CountOff=12&DataNr=0&DisplayDetail=27756356&DoSearch=1&FormSort=2&KundenHomePageFlag=1&Page=0&SearchCat=bereich%3dall%26sprache%3d&bereich=all&bgcolor=cccccc&kundennr=511753&sort=2 Regnet litt og fant ut at den kommer på ca 120-125 inn til gnore dersom man ikke får trekt fra moms,mindre dersom man får igjen den tyske momesn Sjekket deretter litt i norge for å sammenligne http://www.motorborsen.no/moreinfo_f.asp?recno=24063 Samme bilde,samme utstyr og lik km stand.... men ca 20000 i prisforskjell (+evt fradrag av moms) snakk om å ta seg godt betalt... :ass blah Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Er vel ganske normalt å legge på 10-20000 ved videresalg av importbil. For det første må han ha prutningsmonn, men også koster det jo litt med frakt etc. Tipper det er minst like gale med bilforretninger som videreselger biler de har tatt i innbytte. Men det må jo være litt flaut å ikke få fjernet bildet fra mobile da. (dersom han ikke tenker å selge den i Norge før han har importert den...) Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Såklart han skal tjene penger men det er litt tabbe å legge inn samme bilde... er ikke sjakktrekk å la alle vite hvor mye du tjener på bilen da... gir liksom grunnlag for prutning det:op Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Store importører tar ikke inn biler som ikke har 40000 i overhead, 20000 er fort borte hvis man får en garantisak på bilen. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Jeg kjøpte renaulten på jobben, sto med utpris til 65000, jeg ga 42000... Det er da uten garanti, men det bryr ikke jeg meg stort om, har jo sett over den... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Litt surt for Pettersen alikevel da, man blir jo fristet til å importere bilen selv når man ser hvor mye man kan spare. 20.000 er eksos, filter,intercooler og boostcontroller på den bilen der, og enda har man penger til overs :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by aWeX Litt surt for Pettersen alikevel da, man blir jo fristet til å importere bilen selv når man ser hvor mye man kan spare. 20.000 er eksos, filter,intercooler og boostcontroller på den bilen der, og enda har man penger til overs :D Helt enig... er veldig fristet til å dra ned å hente den Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by Audi90 Helt enig... er veldig fristet til å dra ned å hente den WTF??? Du har bare og la den riskokeren være du:D Kun VW/Audi på deg din snik ;) Kommer du i kveld foresten ? (jeg tar med en mobil du må fixe :D) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by Loppa WTF??? Du har bare og la den riskokeren være du:D Kun VW/Audi på deg din snik ;) Kommer du i kveld foresten ? (jeg tar med en mobil du må fixe :D) Vet ikke om jeg kommer skal på beer beer beer i kveld.... men kommer på autofil i morgen!!! Skaff meg en morsom vag til samme prisen så greit...:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by Audi90 Vet ikke om jeg kommer skal på beer beer beer i kveld.... men kommer på autofil i morgen!!! Skaff meg en morsom vag til samme prisen så greit...:D Begynner du å konvertere til japse?? :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Det er opp til banken å bestemme....:) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg