bowehjemme Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 (endret) Vet dere om det er en grei sak å bytte cluch på en peugeot 205 CTI 1991 modell? Fikk en pris på 11000, som jeg synes var STIVT! Cluchen virker bra syes jeg, men slurer litt (og nei bilen spinner ikke) når jeg gir full gass. Kan det være at cluch vaieren er litt vel stram??? Bilen har gått 114 000.... Endret Januar 19, 2010 av bowehjemme glemte en ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Lurer påd et samme. Kjøpte meg en her i går faktisk. Når jeg gir på så slipper clutchen. Pedalen tar ikke før det er 5 cm ti den er helt ute, er det riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Jeg er eier av en CTI, og har hatt ut kassa en del ganger, er ikke noe værre på den enn en annen bil. Er en del justering på vaieren, men vis den slurer tror jeg nok du må til med bytte ja. Kjøp deg haynes boka og gå på jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg