Gå til innhold

forslag til bil mellom 60-80000kr

Ranger emnet

AudiC4

Anbefalte innlegg

skal kjøpe mg en bil til mellom 60-80000kr, så lurer jeg på hvordan? har løst på en litt ongdomsbil, men må også vere muli å ha krok på for å trekke et par snøscootera.

baktrekk eller 4. er ikke fan av fordrift men liker a4.

noen som har noe forslag?

viste ikke hvor jeg skulle poste så skrev her.

Endret av AudiC4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet til annet bilrelatert. Du bør også endre navnet på tråden til noe litt mer beskrivende, f.eks "Forslag til bil: 60-80000" eller lignende. Det er mange slike tråder her inne, så du kan muligens finne forslag i andre tråder også.

Hva med mercedes e-klasse eller bmw 5-serie? Store og gode biler, og begge fås med firehjulstrekk :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes E klasse og BMW 5 serie var det første som slo meg også..

Med litt motorstørrelse så har du bil som duger til å trekke med, og du trenger ikke nødvendigvis ha 4matic eller IX om det kun er snakk om å dra henger etter vanlig vei. Men selvsagt, skal du på fjellet med scooteren kan jo værforholdene fort være sånn der at 4hjulstrekken kan være kjekk å ha inne på snuplassen da.. Kjedelig å må la både scooter og bil stå til våren liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-serien er jo ikke dum.

skjønner at man ikke får i pose å sekk, men jeg vil ikke ha en som sluker drivstoff. hvordan er det å trekke henger med en 1.6 eller 1.8?

den bilen jeg har nå er en audi 2.8L, å den sluker bensin, mildt sagt.

når det gjeldet trekking av henger så blir ikke det brukt så ofte.

så ikke så nøye om bilen ikke egner seg.

vil egentlig bare ha en brukbar "ungdomsbil" som ser litt bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider