Pera91 Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Skal ha meg sperre/diffbrems og senk til 945 min! Så lurer på om noen har noen erfaringer om diffbrems og seng, eventuelt ville ha anbefalt meg. Skal bare ha runt 200 hk i bilen. Så vill bare stive av den, Kom gjerne med andre muligheter om avstivning :) Og noen nettsider med de delene? :m'm: Takker for svar :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pera91 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Er det ikke så mye liv i bilforumet lengere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Er deg det ikke er så mye liv i ettersom det er ganske mange tråder om senking å sperre osv... SØK! Truetrack er ei go sperre, Når du sier senk så får du ikke noe som senker noe særlig som er lovelig desverre! Coilovers ordner jo høyden men er ikke lovelig selv om noen har fått "godkjent" søknad fra BT. Åkrene lager jo fjærer på bestilling så da får du senket hvor mye du vil.. http://www.kaplhenke.com http://www.pedersens-racing.no/bil/Volvo_coilover/ summit har vel en god del som kan stive opp bilen din! Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noddiii Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Skal ha meg sperre/diffbrems og senk til 945 min!Så lurer på om noen har noen erfaringer om diffbrems og seng, eventuelt ville ha anbefalt meg. Skal bare ha runt 200 hk i bilen. Så vill bare stive av den, Kom gjerne med andre muligheter om avstivning :) Og noen nettsider med de delene? :m'm: Takker for svar :pray kjør på med bilstein clubsport, og Lesjöfors senk 40mm aksel er nok truetrack eller hør med gutta på bakaxel.se de bygger for deg :chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg