Volvo-73 Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Er det noen som har noe peiling på dette, vet at noen monterer ei pakke som er å få kjøpt som inneholder ei sirk. pumpe ledningsnett og det standard webasto uret. Da kan man programmere varmeren til å starte når man ønsker, er dette noe som lar seg montere uansett? Har en 2001 E 220 cdi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Pussig at du spør om dette siden jeg fikk pakka fra webasto i dag. Litt usikker på hva du spør om, men så lenge du har webasto i bilen fra fabrikk (noe jeg antar du har siden jeg har det på en C 220 cdi) så trenger du kun ett forvarmersett som inneholder ledninger, pumpa og uret som du beskriver. Kan bygge ut med fjernkontroller og mobilstyring. Har ikke sett hvor mye koblinger det er men det er en del. Jobber litt med dette (men er ikke satsningsområdet vårt) så regner med at det skal gå greit å få montert. Pris ut til kunde ligger på ca 4000 - 5000 i deler. Evnt montering kommer i tillegg. Hadde du ikke hatt varmeren der fra fabrikk måtte du plusset på ca 10000 i bare varmeren + enda mer jobb. :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
220 CDI Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Er det ikke mulig å koble webastoen innom restvarmerknappen????? Restvarmern går i en halvtime...nok til å varme opp bil/motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg