corollagt87 Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Hei.. Har noen spørsmål ang senkesett,passer golf 3 senkesett på 2'er? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Jepps det gjør de så lenge ingen av bilene er syncro, eller begge er det så mener jeg det skal passe. Men ta meg med en klype salt! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollagt87 Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Åssen er dette å få godkjent da? Er med tuvpapirer.. Men tenker siden det er til 3'er,så er det vil ikke bare å få det godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Åssen er dette å få godkjent da? Er med tuvpapirer.. Men tenker siden det er til 3'er,så er det vil ikke bare å få det godkjent? Hvordan senkesett er dette? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollagt87 Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Hvordan senkesett er dette? Det er justerbart,alt jeg veit foreløpig.. også at det er til 3'er da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg