hfracing Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 for de som har intresse av å ha en liten AF måler i bilen sin, og vet hvordan en loddebolt funker,. så kan mam jo prøve denne... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Hvor kan man lettest få tak i den IC-kretsen (eller hva det er) LM3914 ? Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 den kretsen er en veldig standard del, elfa osv har den garantert tror faktisk jeg har en i en skuff her, skal se om jeg får laget en sånn etterhvert, delekostnadene vil være minimale så.... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Ok. takk. Har kjøpt inn dioder tidligere, tenkte jeg skulle kjøpe en ferdig en og koble til diodene på den. (innfelt i A-stolpen.) :cool: Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 mulig eg datt helt ut her no... ka krets var dette sa vi? ka gjorde den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 hfracing: Du som er "litt" elektro/data kyndig...Du har ikke tenkt på å lodde sammen ett Megasquirt eller MegasquirtAVR innsprut da? Vurderer å bestille meg ett av disse i slutten av måneden, er jo få ting som er så moro(med buksene på selvsagt;) ) som å lage ting selv! Kan få de til å styre en tenningsboks også. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Ja hva er dette da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Nordiske Megasquirt siden:http://www.ms-nordic.tk/ MegasquirtAVR side:http://caffrey.dk/megasquirt/ Forskjellene på disse er at den ene bruker AVR prossesor og den andre bruker motorola. Tror AVR versjonen er en mere europeisk utgave. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 det er mer prosjekt for mk1_classic tror jeg :D han går vel med tanker om sånt Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Z10an mulig eg datt helt ut her no... ka krets var dette sa vi? ka gjorde den? Gir visuell visning av blandingsforholdet, ut i fra målingene til lambdasonden. Altså ser du på lysdioder om blandingen er fet/mager, evt. hvor fet/mager den er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Fungerer detta da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ja, og hvor mye kan man stole på den? er led 1 indikasjon for mager eller for fet blanding? noen som har prøvd? eller skal eg få den tvilsomme æren??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lollomanta Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Skal det bli skikkelig, så må det vel brukes en bredbånds lamdasonde, og da blir plutselig prisen en god del høyere. Nei, bedre å kjøpe noe som fungerer og som kan stoles på. Sjekk linken her, di har gode og rimelige AFR målere. Selger også byggesett. http://www.wbo2.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Noen som vet om en 85mod. Golf II har lambasonde? Har etset kretskort til en helt identisk krets og har alle komponentene, så det er jo fort gjort å gjøre et forsøk om jeg bare har en plass å koble den til. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 hvis det ikke er en gti er det vel ytterst tvilsomt at den har lambda sonde... men du kan jo plukke fra ka som helst og sveise i en mutter i eksosen din. sant som det ble sagt at skal det bli 100% må man ha en bredbåndslambda, men det kunne jo gitt en pekepinn. men nøyaktig blir det vel ikke uansett uten at man har noe å kalibrere etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg