VolvoB23 Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Har noen Mercedesfelger til salgs! Er vel 6felger. 2stk 15" med nye sommerdekk(Alufelg), 2stk 15" med utslitte dekk(alufelg), og 2stk 14" stålfelg(original Ford Granada felg) med utslitte dekk! Granadafelgene er lakka grønne med sprayboks :drunk: Er bare å komme med bud :) Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 bilder ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 (endret) bilder ;) Må bare dra de fram først :P Alufelgene er ikke no blingbling ;) Er originale mercedesfelger:zzzz: Men er greie vinterfelger :) Du veit sånn halvveis hvor jeg bor! Var jeg som handla sørstatflagg av deg på statoil på minnesund! Endret Januar 24, 2010 av VolvoB23 Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Fant noen bilder av alufelgene nå faktisk! Gummien på felgene foran er bytta :D Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 400kr for sommerdekk og 150kr for vinterdekka! Dette er vel billig, med tanke på at 2 av sommerdekka er nye!? Alufelgene er vel fine vinterfelger eller herjefelger:titties: Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg