Gå til innhold

Hvor kan jeg få nye skilter til bilen ?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

nei, er ikke ny med bil akkurat.. Men kunne tenkt meg et sånt lite skilt.. ikke 'amerikanerskilt', men et 'standardskilt' som forminsket endel hakk.. Har sett det på endel biler, så derfor jeg lurte.. Men disse får man kanskje ikke fra biltilsynet?

Hva sier biltilsynet om slike skilter?

98 Audi A4 Turbo Quattro

x 92 Audi 100 2.3 E

x 00 Aprilia RS 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..glem det lille skiltet..søker du litt på forumet så finner du at mange har prøvd å få mindre skilter..men 99% har ikke fått det..så sånn er livet..og på en vanlig A4 er vel dumilig tror jeg å få små skilt...så sant du ikke kjenner en i biltisynet da..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa.,.altså..det er fullt mulig å prøve å få det..snakke med biltilsynet..men alle som jeg har hørt om har ikke fått det..men du kan kanskje få ett skiltmakeri til å lage småskilt..si at du trenger til å ha på parkeringsplassen din..men om du blir stoppet av politiet og de begynner å bli vanskelige på skiltet så kan du i verste fall bli anklaget for dokumentforfalskning...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by wicky124

joa.,.altså..det er fullt mulig å prøve å få det..snakke med biltilsynet..men alle som jeg har hørt om har ikke fått det..men du kan kanskje få ett skiltmakeri til å lage småskilt..si at du trenger til å ha på parkeringsplassen din..men om du blir stoppet av politiet og de begynner å bli vanskelige på skiltet så kan du i verste fall bli anklaget for dokumentforfalskning...

Jepp. stor sjans, dokument falsklol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skaffet meg lite skilt foran ved å dra til biltilsynet og si at jeg trengte parkeringsskilt fordi jeg bodde et sted der d trengtes. Betalte 150 kr og hentet det noen dager etterpå. Har blitt stoppet av politiet med et en gang, unnskyldte meg med at jeg hadde vært på treff og ikke rukket å skru d av enda. Fikk kjøre videre da. Kjører med det til vanlig, har gjort det i et år, og har ikke blitt stoppet for det mere enn den ene gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider