earthq Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Jeg tenker litt på å kjøre ned til Tyskland for å kjøpe styling til bilen min. Noen som vet om en butikk litt nære grensen som selger rieger / caractere? url ? Jeg regner med at prisene i Tyskland er relativt greie i forhold til i Norge, men hvordan er feks prisen for fullt stylingkit (rs-4) til A4? Noen som vet dette? Hvordan er det forresten å ta dette med seg over til Norge igjen? Med tanke på toll osv. Kunne egentlig ha tenkt meg Caractere front, og rieger på sidene og bak.. Men vi får se hva det blir til :) Siter 98 Audi A4 Turbo Quattro x 92 Audi 100 2.3 E x 00 Aprilia RS 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Sitat Originally posted by earthq Jeg tenker litt på å kjøre ned til Tyskland for å kjøpe styling til bilen min. Noen som vet om en butikk litt nære grensen som selger rieger / caractere? url ? Jeg regner med at prisene i Tyskland er relativt greie i forhold til i Norge, men hvordan er feks prisen for fullt stylingkit (rs-4) til A4? Noen som vet dette? Hvordan er det forresten å ta dette med seg over til Norge igjen? Med tanke på toll osv. Kunne egentlig ha tenkt meg Caractere front, og rieger på sidene og bak.. Men vi får se hva det blir til :) Jaså, trenger du litt plastic fantastic til øsa di nå??? skjekk inne på vw audi forumet, er en artikkel i treffpunkt om det som jeg har liggende. kan jo låne det en dag... der står alt om priser og sted osv.. Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Sitat Originally posted by earthq Jeg regner med at prisene i Tyskland er relativt greie i forhold til i Norge, men hvordan er feks prisen for fullt stylingkit (rs-4) til A4? Noen som vet dette? Det er en artikkel på vwaudi-club.no sine sider (under lokallag - Bergen) om en som var hos Rieger i Tyskland og fikk slik styling på A4'en sin. Siden er nede akkurat nå, men mener det sto 17 000 ferdig montert. Lurer på om han fyren er på forumet forresten, skulle selge en über-Golf for en stund siden... Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earthq Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Hmm... finner ikke artikkelen jeg.. har du noen direkte url på den ? Siter 98 Audi A4 Turbo Quattro x 92 Audi 100 2.3 E x 00 Aprilia RS 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 funker det ikke å skru av alt du har på bilen da? fangere, skjørt spoiler osv osv. så kjører du over og setter på alt i tyskland, så passerer du grensen med den nye stylinga påmontert? Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 hele poenget er vel att noen styling firmaer tar på seg jobbe med dette, da reiser du nedover og er der i noen dager samtidig som de monterer og gjør alt i orden for deg så bare reiser du opp igjen, og kjører på grønt og alt er i skjønneste orden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martini Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Sitat funker det ikke å skru av alt du har på bilen da? fangere, skjørt spoiler osv osv. så kjører du over og setter på alt i tyskland, så passerer du grensen med den nye stylinga påmontert? Ja hvorfor ikke??:rolleyes: Siter Altfor lenge til jeg kan få lappen... Buhuuu!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Sitat Originally posted by spenol Det er en artikkel på vwaudi-club.no sine sider (under lokallag - Bergen) om en som var hos Rieger i Tyskland og fikk slik styling på A4'en sin. Siden er nede akkurat nå, men mener det sto 17 000 ferdig montert. Lurer på om han fyren er på forumet forresten, skulle selge en über-Golf for en stund siden... Siden fungerer den, her er linken: http://bergen.vwaudi-club.no/treff/rieger/index.htm Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg