Gå til innhold

My baby blue golf3 stv

Ranger emnet

TRS_racing

Anbefalte innlegg

Ser jo veldig bra ut dette da Tommen. Felgene var nice, snakker vi 9x16 bak og 7.5x16 forand ? Litt mer dekk strekk og ned i bakken blir dette konge.

Jeg ville nå kjørt bilen slik du har den til snøen begynner å smelte, og satt på senken da. TA settet er ikke glad i salt...

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser jo veldig bra ut dette da Tommen. Felgene var nice, snakker vi 9x16 bak og 7.5x16 forand ? Litt mer dekk strekk og ned i bakken blir dette konge.

Jeg ville nå kjørt bilen slik du har den til snøen begynner å smelte, og satt på senken da. TA settet er ikke glad i salt...

Retteråsen

Ble helt greit egentlig. Nei dem er 10x17 bak og 8.5x17 foran. Blir nye dekk med dekkstrekk og max senk :D

Ja tenkt faktisk på å vente men får se om je klarer å vente så lenge med å senke hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det tommen, du er godt tjent med å vente, pluss at du slipper å ødelegge ting i snøen ;)

Putt heller på lykter o.l som ikke kan bli ødelagt pga snøen ;)

Retteråsen

Hehe ;) Skal kjøpe nye dekk til felgene nå først og fremst tror je :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig :D

Damn, i'm good!;)

Blir porr det der, med senk og greier. De stikker kanskje litt langt ut, men jeg tror det blir fett uansett:D

Jeg ville også ha venta med å senke. Surt å ødelegge noe til våren=P

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, i'm good!;)

Blir porr det der, med senk og greier. De stikker kanskje litt langt ut, men jeg tror det blir fett uansett:D

Jeg ville også ha venta med å senke. Surt å ødelegge noe til våren=P

Ja de stikker litt utenfor men skal valse tenkte je :)

Vi får se om je klarer å vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider