forgot10 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Blir det noe VACN-treff på deg til sommeren? Da håper jeg at du har kommet langt på bilen :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Senken ble fin den tom, men det som er dumt nå er at du kommer til å slite med justeringsskruen til sommern, den har nok gått føyken til da. Håper du smørte de godt inn med teflon når du satte de på :) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Skjønner ikke hva dere mener med at senken blir ødelagt.. Har sikkert montert 10 justerbare senkesett på biler nå, har kun smurt inn et senkesett og der satt det seg masse grus så det ble et h...... og justere etterpå. Dem andre har jeg ikke hatt på noen ting, og dem har jeg fått justert rimelig lett. det som er viktigst er og rengjøre skikkelig før en begynner. Nye justerings muttere koster ikke all verden om dem må kappes heller. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Blir det noe VACN-treff på deg til sommeren?Da håper jeg at du har kommet langt på bilen :) hehe Ja må vel ta en tur :) Ja håper jeg også :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Skjønner ikke hva dere mener med at senken blir ødelagt..Har sikkert montert 10 justerbare senkesett på biler nå, har kun smurt inn et senkesett og der satt det seg masse grus så det ble et h...... og justere etterpå. Dem andre har jeg ikke hatt på noen ting, og dem har jeg fått justert rimelig lett. det som er viktigst er og rengjøre skikkelig før en begynner. Nye justerings muttere koster ikke all verden om dem må kappes heller. Takk for svar bror hehe :) Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Nei ikke vet jeg, dette basert bare fra han jeg kjøpte mitt senkesett fra! Fikk med en lapp der det sto noen tips! Men for alldel hvis dere mener/ og det går bra, så er jo ingenting bedre enn det! Ikke ment som noe annet enn råd! Jeg vet bare at det er forskjell på kvalitet på senkesettene, mtp hvem som setter seg og hvem som ikke setter seg! Pluss det spiller en viktig rolle om du vasker ofte, lite, nøye eller ikke... Da satser vi på at dette går gull! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Nei ikke vet jeg, dette basert bare fra han jeg kjøpte mitt senkesett fra! Fikk med en lapp der det sto noen tips!Men for alldel hvis dere mener/ og det går bra, så er jo ingenting bedre enn det! Ikke ment som noe annet enn råd! Jeg vet bare at det er forskjell på kvalitet på senkesettene, mtp hvem som setter seg og hvem som ikke setter seg! Pluss det spiller en viktig rolle om du vasker ofte, lite, nøye eller ikke... Da satser vi på at dette går gull! Retteråsen Det går nok sikkert bra. Rengjøre godt før je skal justere den så :) Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Har knipsa noen nye bilder :) Lagt på ny film på baklyktene å foresten, ble penere sånn syns jeg ;) Beklager att den er så møkkete på bildene, men umulig å holde den ren hele tiden nå :( Kom med ris og ros folkens :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimsern89 Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Detta blir bra tommer`n ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Detta blir bra tommer`n ;) Takk for det Kimsern ;) Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Ja er greit med råd:) men har vært borti at kw inox har sittet bom fast oxo. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Det årner sæ vettu :) Bilen ble lav og fin iaf ! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Denne kan du sette på breie Brock B1 felger på.. Det passer mye bedre enn på Audi'n ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 (endret) Prøvde Brock B1 felgene på jobb idag. Ble trangt gitt, gikk borti fjørbeine foran og bygget for mye ut bak :( Så noen som er int i Brock B1 felgene, bytte eller kjøpe? ;) Endret Februar 11, 2010 av TRS_racing Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Hvorfor selge eller bytte de. Snakka ikke du på å valse. Også bruker du bare spacer forand ;) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg