Almenning Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Tenkte jeg skulle lage en tråd om min 1992 vr6, da jeg eg er ganske usikker på hva jeg vil gjøre med den, og er åpen for forslag. Haansi sin s3 snek seg med på et bilde, også han som har tatt de 2 midterste bildene Ønsker jeg selv har, og sannsynligvis kommer til å gjennomføre er Brock b1 felger Justerbart senkesett skinninteriør om jeg finner noe til riktig pris liten tak spoiler, ikke vinge valsing/bredding kansje lakkere kanalene clean bakluke panserforlenger, men usikker på den hvite detaljer kommer i motor og interiør Den skal forbli rimelig orginal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 jeg ville fått på original vr6 takspoiler :) det er den som ser best ut på en G3 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Støtter deg i: Brock b1 felger Justerbart senkesett Skinninteriør Valsing Lakkere kanalene Clean bakluke Hvite detaljer i motor og interiør Fiiin golf, du er heldig :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almenning Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 (endret) Ja, var en orginal jeg tenkte på, skal overhodet ikke ha noe ostehøvel oppå der. Fint at dere liker den :) Endret Januar 25, 2010 av Almenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huseby Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Hei Hadde montert Vw vento front fra 92 mod med den pene grillen med sort emblem med Sotet e-code vento lykter. Ikke gjør no med listene, de er råe og originale som de er, er vel mest original å pen som er målet regner jeg med? Sort skinn interiør støttet jeg, men koster noen kroner. Porsche felger eller bbs rs lignende med kanskje lakkert senter i matt svart eller svart evt hvit så det hadde matcha med div svarte lister på bilen. Ville også gått for skerm breddere siden du har svarte lister men det er min smak :D Fin bil du har der :) ta godt vare på den Siter Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D Golf 2 16vt gti coupe Golf 3 vr6 coupe #solgt# Golf 3 1,8gl #solgt# http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Nydelig 3er;) Lenge siden jeg har sett en pen hvit en:D Dropp lakkering av kanalene, nå er det jo symmetri på bilen;) sort/hvit/sort/hvit rundt hele bilen:) Eneste JEG ville endra på:) er sotede org lykter fremme og slengt på en panser bh:) hehe Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almenning Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Jo, har vel egentlig tenkt å la den forbli rimelig orginal, men leker faktisk litt med tanken om et helt clean body kit. Bredding har jeg vurdert, og valse hjulbuene i samme slengen. Panser bh er vel det siste jeg vil ha på, synest det ser forferdelig ut :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Høres ut til og bli meget bra, men vil si meg enig med det mordi78... hadde jeg vert deg så hadde jeg ikke villet lakke kanalene... på hvilken måte har du planer om og cleane bakluka? Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almenning Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Kansje ikke, men den vil se mye lavere ut med hvite kanaler. Fjerne viskeren, tette igjen både visker gropen og skiltgropen og fjerne emblem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Meget pen golf, syntes den var lekkert i hvit. Hvilke baklykter har du forresten? Rødt lakkert orginale? Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 (endret) Kansje ikke, men den vil se mye lavere ut med hvite kanaler. Fjerne viskeren, tette igjen både visker gropen og skiltgropen og fjerne emblem hadde jeg vert deg hadde jeg ikke tettet igjen skiltgropen, men heller gjort den mindre eller laget en slags "senker" på den slik som noen gjør på G2... for eksempel slik som dette... Endret Februar 5, 2010 av coworth-racing Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almenning Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Var ikke så verst det der:) Får se når våren kommer hva jeg kommer til å gjøre, dårlig økonomi for tiden, så blir lite med det første.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almenning Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Da var det snart tid for å gjøre noe med denne bilen! Har vert borti en sten med fronten, så må lakkere hele driten på nytt, og da tenkte jeg at jeg skal cleane den mens jeg er igang. Tette igjen der med tåke/blinklys og skiltgrop. Sette tåke/blinklys nede i de små luftinntakene, og sette skiltet rett over leppen. Samme bak, cleane bumperen, baklukene får vente, men kan hende jeg tar viskeren mens jeg er igang. Har og begynt ruste litt på hjulbuene, er det bare å pusse skikkelig ned, grunne og lakkere over? Også er jeg litt i tvil på om jeg skal beholde listene sorte, eller om jeg skal gjøre hele bilen hvit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Hvis du beholder fangerne sort /hvit / sort etter du har cleanetdem, så behold listene sorte, hvis ikke er det bare å gå for helt hvit hele veien:) blir rart med helt hvit front og bakfanger og sorte lister på siden:P min mening da;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Behold farge-kombinasjonen på fangerene slik de er nå, for ensfarget bil er ikke noe fint synest jeg da... selv har jeg hel-lakkerte fangere på min golf, men har planer om og lakke øvre-delene svarte igjen... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg