Fiat 131 acing Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Instrumentpanelet er vel kansje det med speedometer, turteller, tank, temp, varsellys osv..... eller er det hele dashbordet... Dashbordet brenner som fy iallefall.. å med en bil som min (mondeo) er det utrolig mye ledninger som kan begynne å brenne oppi der.. Syns nesten det er mere fornuftig å fjerne det, enn å flytte bensintanken INN i bilen iallefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Rart å kalle et dashbord for et instrumentpanel da, men hvem vet hva de mener. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Syns også det der er en rar formulering, så siden de skriver att instrumentpanel er fritt, tolker jeg det egentlig til att dashbord skal fjernes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 (endret) Jeg nekter å fjerne dashbordet. Makan til hva man skal fjerne....Må da bygge om nytt panel for knapper og styre masse med ledningsfjas og varmeapparat som fungerer gull. Men vi får vente å se :) Aldrig hört om noen som fått lov å kjøre med vermeapparat i kupen da.. Kan ju vara att "radiatorn" til värmen er i motorrummet på en del bilar. Så då går det kanske.. Endret Februar 23, 2010 av Urban Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superflow Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 jeg har aldri fjernet varmeapparatet fra kupen, har aldri fått noe beskjed om å fjerne det heller Siter 94` Transporter 96` omega 2 stk volvo 240 bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Samma her superflow, hatt det i 2-3 biler, og aldri fått beskjed om å fjerna det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 bare å la det være. jeg har heller aldri fått noe på det. det sitter i 740'n min og vectra'n til søster'n. hatt det i ex antall 240er også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Kjørte med både varmeapperat og dashbord i bilen i går. Ingen som fikk anmerkning på det i Sprova iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Alle jeg kjenner kjører med originalt varmeapparat i bilene sine. Må da være måte på hva man skal fjerne.. På en varm sommersdag er det et must med varmeapp for å unngå dugging til den store gullmedalje.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Vet det skal være møte for teknisk i midt norge nå. Der reglene skal gjennomgås for å få det likt overalt iallefall. Å for å komme med innspill til reglene for neste år. Ingen tvil om att boka må skrives om, slik att det ikke er rom for tolkninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Fiat 131 Racing, har du gjort ferdig alt av bensin på mondeon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Bensintanken er flyttet ja. Satte inn båttank i oljefat bak i bilen. Brukte bensinpumpe fra Opel som jeg monterte under bilen. Virket greit det, kjørte vinterløp forige helg, å kjentes ut som bilen gikk som den skulle da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Det er bra, for jeg får ikke prøvd bilen før om lenge, så hadde vært bra og vist om det funka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Har fjernet originaltanken idag. Har montert biltema-tank i en kasse som er væsketett (en kasse som er blitt brukt til trykkluft-verktøy en gang i tiden) som passa perfekt til tanken. Så var jeg å kjøpte 2 slangenipler til retur og lufting av tank å biltema som jeg skrur i tanken med fiberpakning. Trenger heldigvis ikke å montere noe pumpe siden jeg har forgasser :) Blir bra tilslutt, men originaltanken var ikke enkel å få løs. Kunne vært morsomt å se hvordan dere løser "problemet" med båttanken? Bilder er kos :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Litt vanskeli å si om den er som før så klart. Veigrepet var jo så som så på isløpet. Men merket ikke noe hverken på aks eller turtall. Dro starten i de to første heatene, så helt feil kan det ikke ha vært :-) Var vel ei pumpe fra Vectra jeg brukte. De leverer vel sånn ca like mye vil jeg tro. Uten att jeg har sjekket trykk å flow på pumpene før jeg byttet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg