Nystuen Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Skal ut i garasjen etterpå, skal se om jeg får tatt et bilde av hvordan vi har gjort det på mondeoen her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Her et par bilder Margido: I en Golf GTi: Og i Mondeon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Det der ser jo greit ut. Men du må vel tette veggen mot kupeen i Mondeon litt mere. Ser ut som om det er litt åpning nederst på plata der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Har glemt og skrive at det skal væra plate over der det er åpent, har gjort dette, men har tatt av så teknisk kan se på det da jeg årsgodkjenner:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Var brannveggen mot kupeen jeg tenkte på da. Bakseteveggen. ser ut som om det er en åpning der enda :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Du trenger vel ikke det så lenge tanken sitter i en vesketett kasse: I biler uten atskilt kupe / bagasjerom skal drivstofftank plasseres i væsketett metallkasse bak i bilen, og denne får ikke inneholde elektriske komponenter. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Selvfølgelig trenger du ikke det da :-) Min feil :-) Men hadde ikke behøvd kasse rundt tanken om den veggen var tett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Nystuen: Så pent ut det der! Gjør det på samme måte som du, og forhåpentligvis blir det godkjent, og ikke minst fungerer i praksis ;) Har du lagt opp lufting til tanken og retur? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Du ser return sitter på på det bildet av mondeon ;) Luftinga setter vi i lokket, med kobberrør ut av kassa og helt frem til det originale stedet. Og ja, det fungere som f... det, har kjørt 15 løp med en bil som er gjort akkurat slik i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Ah, tilførselen under tanken ja ;-) Så bra ut det der :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 dere for to valg muligheter av meg, vil dere kjøre bilen fra elverum eller denne;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Derfor vil jeg beholde original tank! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Vil føle meg litt tryggere ved at tanken UNDER bilen tar fyr enn at tanken INNE i bilen tar fyr. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 OleOpel, nå er det bare og gjøre i stand bilene dine igjen! For nå er det lov med original tank! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Jævla tullinger. De har jo ikke et snev av peiling hva de holder på med. Først plate under tank, så fjerne hele møkka for så å endre alt og begynne fra start! Jaja har fikset båttank så da er det gjort, men utrolig unødvendig tid å kaste bort på dritt. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg