Shortshift Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Har akkurat kjøpt en a4 1,8tq 97 modell. Den har mtm chipp, og forge07 resirk-ventil. Når jeg gir på så den kommer opp i 4-5000 rpm, så øker turtallet med noen hundre omdreininger akkurat i det jeg slipper gassen og trør inn clutchen. Er dette normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 nøkkelen her er vel 'trår inn clutchen'. Opptrer feilen når du lar den rulle på første gir og klutsjer da også? Er det sånn at turtallet hopper litt opp og ned, for så å legge seg riktig eller kun opp og så på normalnivået? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 eller er det gassreturfjærsystemopplegget som spiller deg et puss? prøvd å vente 1 sek mellom du slipper gassen og trår inn clutchen? :) Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shortshift Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Turtallet øker når jeg slipper gassen og clutcher med en gang. Men visst jeg venter ca 1 sek til resirk-ventilen er ferdig med å slippe ut turbotrykket, og så clutcher så funker det normalt. Hva er det som kødder? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg