Gå til innhold

Streetmeet Jessheim Lørdag 26. juni 04

Ranger emnet

Quiet

Anbefalte innlegg

• Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Quiet

TOPIC takk!

Nåh.. trenger ikke å være -så- nazi da:p Holde seg til topic er en ting, men om det sklir bitte litte granne ut, så er vel ikke det noe å grine av.

Uansett, trur treffet her kommer til å bli kos, som alle de andre treffa jeg har vært med på i år (OBS! Lillestrøm, FMV Fredrikstad, IKEA Furuseth).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota er gobilen ja, akkurat fjerna all rust på min MR2, da gjelder det bare å ikke kjøre den ihjel!

Gleder meg til Jessheim, håper det blir like bra som på Furuseth! Men skjønner ikke helt hvor folk skla stå? Blir det sånn rundtomkring overalt ved stripa? Er ikke så kjent der, men har ikke sett så store plasser der..?

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var noen som la ut et kart tidligere i tråden her.. blir vel til at folk kjører noen runder på stripa først for å legge igjen litt gummi eller no?

må jo skaffe litt respect :D Så er det parkering på baksida av senteret, er ganske stor plass der.

edit:

Kart finner du her: http://www.streetmeet.net/

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Hvor strenge er purken i Jessheim på solstripe, soting, eksos, senking og felger da...??? :rolleyes:

De er vel rimelig vant til rånere, så det er ikke noe problem tror jeg.

De har da stått ved siden av bilen min, som er senket, sotet og felger.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UnO

Politiet er greit, men det er biltilsynet:ssip: her som er noen jævla idioter:mad:

hehe syns de var ganske ålreite da jeg blei stoppet av de en gang..

Men så er det ikke biltilsynet som er ute på jessheim i helgene..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

hehe syns de var ganske ålreite da jeg blei stoppet av de en gang..

Men så er det ikke biltilsynet som er ute på jessheim i helgene..

De kan jo komme de også, de sto jo på Elverum en lørdag ettermiddag for 3-4 uker siden og det var det mange som merket...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Marq_

he he..har du ikke sett den hvite golfen min som til stadighet er ute på jessheim med prøveskilter a??he he (pga godkjenning og det med penger)

Den har ikke festet seg til netthinnen(i motsetning til en blå Seat Toledo) Er ikke så mye ute å cruiser, men du får blunke litt neste gang vi møtes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider