toyaglide Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 kommer et halvt mål med folk fra nittedal/hakadal også... det blir nok knall.... Siter '83 Toyota Corolla KE70 (to dørs) litt brei... '82 Toyota Corolla KE70 (fire dørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 ser ut som det blir bra vær jooo:D Siter x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Oppfordring til sjåførene! Prøv å hold styr på passasjerene deres da folkens. Tror ikke noen har lyst å kjøre over glasskår, eller få riper på bilen fordi folk tror det er en vegg man kan lene seg inntil... (Be de som absolutt skal drikke kjøpe bokser!?) Solen skinner! Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Zamot Oppfordring til sjåførene! Prøv å hold styr på passasjerene deres da folkens. Tror ikke noen har lyst å kjøre over glasskår, eller få riper på bilen fordi folk tror det er en vegg man kan lene seg inntil... (Be de som absolutt skal drikke kjøpe bokser!?) Solen skinner! De som skal kjøre ditt i dag får ta med seg passasjerer som er edrue og ikke har med seg flasker. ingen av de som skal sitte på med meg får ha med seg alkohol. Det er jo trossalt ett biltreff, drikke kan man gjøre etter treffet hjemme på gutterommet. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Meg og noen kamerater tar turen fra Skien, 3 timer kjøring hver vei, så håper at det er værdt det :) Skal forsikre meg om at ingen av kameratene er beruset under turen og selv oppholdet. Vi sees der :) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Da var vi klare for kvelden.. Været er topp.. SPRUTregnet før idag, men har klarnet opp nå.. Kun få skyer på himmelen og BLÅÅÅÅÅÅÅ himmel !! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Nå er Team Drammen klare og vi drar om 10min. (håper været holder seg :rolleyes: ) Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 til HÆLVETTE med alle som må slenge fra seg glass flasker midt på parkeringa. say no more...........:mad: Men sånn ellers så var det kult nok der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Ble en GOD DEL med knuste ølflasker og annen søppel der ja, synd! Hva med å bruke søppelkasser?!?!?! Men sånn ellers må jeg si meg fornøyd med treffet, fikk tatt noen få bilder før kameraet "døde", legges ut på http://www.streetmeet.net om en stund.... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 ere no bilder of finne no sted? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41141 Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by EagleAy til HÆLVETTE med alle som må slenge fra seg glass flasker midt på parkeringa. say no more...........:mad: Enig. Mange toskeskaller som knuste ølflasker der. Hvorfor kan ikke dere gutta holde de forbanna fjortisjentene deres med tuborgen i hånda borte fra biltreff?... Ellers var det utrolig kjedelig at politiet parkerte på plassen og passet på hele kvelden. Var mye fint å se på, men lite action dessverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Får ta ei kronerulling å leie inn en feie bil, på streetmeet's heretter, så det er mulig å rydde opp litt, litt greit å etterlate seg plassen noenlunde i allefall, trukke det ser helt bra ut på den ene parkeringsplassen i dag, var NOEN flasker som blei knust. For drekkinga kommer vel neppe til å ta slutt på treffa :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Det var en trist dag for Team Drammen :( Det begynte jo bra.. tok på oss bilene og kjørte inn til jessheim. så på biler, kjørte litt rundt og viste frem anlegget :) Men utpå kvelden/natta så "bynte" (som vi sier i drammen) det å bli endel fulle folk, og seff så må dem absolutt sette fra seg de jævla flaskene sine der folk kjører.. men det er jo kansje litt langt å gå til nermeste søppelkasse eller grøft for mongolide folk?? :mad: Enyways.. når klokka var ca 2. blei jeg stoppa av polti, og da smallt det, måtte ta av skyggestripa med Team Drammen på, ta av de røde parklysene, fjerne neon lyset som lyste på anlegget + at han ikke ville se meg på jessheim en gang til, og jeg måtte dra hjemover. (hva har jeg gjort :confused: ) På toppen av det hele så sprakk bensinslangen på opel`n på den andre Team Drammen bilen. Hva skjer med Team Drammen nå??? Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by FireFox Det var en trist dag for Team Drammen :( På toppen av det hele så sprakk bensinslangen på opel`n på den andre Team Drammen bilen. Hva skjer med Team Drammen nå??? lar seg ikke knekke så lett, selv om opel'n brukte 2 liter på mila hjem til drammen igjen, og det er vel litt mye bensinforbruk på en orginal 1,6 liter :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg