Camryfellow Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hva skjedde med stakkar'n som kjørte borte i den kanten foran alle a? så ingenting på høyresiden hans, men det hørtes og så ikke akkurat bra ass... Så ut som om han smecka på brekket og hele bilen løfta seg... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Camryfellow Hva skjedde med stakkar'n som kjørte borte i den kanten foran alle a? så ingenting på høyresiden hans, men det hørtes og så ikke akkurat bra ass... Så ut som om han smecka på brekket og hele bilen løfta seg... han føkka sideskjørtet litt og felgen fikk seg en trøkk.... men faaaeen så flaks han hadde for det der kunne gått mye værre!! ihvertfall hvis det bare var de skadene jeg så som kom på bilen... Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Politiet virket litt -væl- nazi i går, bedre om de hadde passet på de som drakk på åpen gate. Dessuten var det et lite latterkick og se den late snutjævelen satt i rundkjøringa på en krakk :D Det var foressten koselig å snakke med mannen med Toyota fra Team Drammen på Hydro Texaco. Teit at snuten gidder å bry seg når det gjelder rutesenker, man titter jo ikke på fuglene når man kjører uansett. Men, om det blir noe mer streetmeet i Jessheim på meg tviler jeg litt på. IKEA var helt genialt, men jeg hadde ikke -så- store forventninger. Men for mye snut, en ting er at de passer på, men en annen ting er at man ofte føler seg mer utrygg når de er i nærheten. Slik føler jeg det i alle fall. Menmen, 3. juli kl. 21:00 er det streetmeet i Østfold igjen på Borg Storsenter i Sarpsborg, satse på at det blir noe "årnings" Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 hvis man har rent mel i posen, hvorfor skal man da føle seg utrygg med purken i nærheten??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by taxidriver hvis man har rent mel i posen, hvorfor skal man da føle seg utrygg med purken i nærheten??? Hvem har sagt at jeg har rent mel i posen ? :D Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 veit ikke jeg, men siden du blir nervøs når purken er i området, så kan det jo tyde på att du ikke har det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Streetmeet'et var helt ok synes da jeg.. Men var skuffende i forhold til ikea.. Ble litt kjedelig etterhvert så jeg og kompisene mine fant ut at vi bare sku kødde, og det gjorde vi da, i den røde fiat uno'n med hele 43 gamp.. ;) Dreiv og "hoppa" rundt og alt mulig tull, mens vi lo oss i hjel... Var en del folk som lo godt :) Så noen som filma det, er det mulighet for å få tak i den filmen? :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Jeb Streetmeet'et var helt ok synes da jeg.. Men var skuffende i forhold til ikea.. Ble litt kjedelig etterhvert så jeg og kompisene mine fant ut at vi bare sku kødde, og det gjorde vi da, i den røde fiat uno'n med hele 43 gamp.. ;) Dreiv og "hoppa" rundt og alt mulig tull, mens vi lo oss i hjel... Var en del folk som lo godt :) Så noen som filma det, er det mulighet for å få tak i den filmen? :) Hehe, det var helt konge! :D Lo så jeg nesten "vælva" :D Genialt! Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by oleoleole Hehe, det var helt konge! :D Lo så jeg nesten "vælva" :D Genialt! Haha, vi måtte kødde litt når det begynte og bli kjedelig så :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Jeb Streetmeet'et var helt ok synes da jeg.. Men var skuffende i forhold til ikea.. Ble litt kjedelig etterhvert så jeg og kompisene mine fant ut at vi bare sku kødde, og det gjorde vi da, i den røde fiat uno'n med hele 43 gamp.. ;) Dreiv og "hoppa" rundt og alt mulig tull, mens vi lo oss i hjel... Var en del folk som lo godt :) Så noen som filma det, er det mulighet for å få tak i den filmen? :) Sto dere parkert hel nedi hjørnet på den nedre parkeringa litt utpå natta, satt en fyr der å skreik noe til meg som jeg filma :D Mulig jeg har no mer film av unoen, har ikke sett på alt jeg filma enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by EagleAy Sto dere parkert hel nedi hjørnet på den nedre parkeringa litt utpå natta, satt en fyr der å skreik noe til meg som jeg filma :D Mulig jeg har no mer film av unoen, har ikke sett på alt jeg filma enda. Hahaha ja.. :) Han drev og skreik bare masse tull :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by oleoleole Det var foressten koselig å snakke med mannen med Toyota fra Team Drammen på Hydro Texaco. Teit at snuten gidder å bry seg når det gjelder rutesenker, man titter jo ikke på fuglene når man kjører uansett. Takk det samme :D Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Camryfellow Hva skjedde med stakkar'n som kjørte borte i den kanten foran alle a? så ingenting på høyresiden hans, men det hørtes og så ikke akkurat bra ass... Så ut som om han smecka på brekket og hele bilen løfta seg... dette skjedde med felgen til karen i hvertfall:( kjipt at snuten tok helt overhånd, blei tilogmed beordret bort fra omerådet. grunnet prøveskilter og 4 stykker i bilen. snuten sier: "prøvekjøring er ikke å råne rundt uten mål å mening midt i jessheim sentrum" jeg sier: "nei, vel. men forresten, hva er forskjellen på prøvekjøring her, og prøvekjøring på den veien som går 500m lenger bort?" da fikk jeg jo ikke noe svar, bare at vi skulle parkere bilen, eller komme oss vekk:rolleyes: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 ooff den vatkje go... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Hadde purken inn i bilen min jeg. :rolleyes: Likte nok filmen på skjermen min, eller synes jeg hadde spilt musikk lenge nok. :rolleyes: Men synes det var bra jeg, og så lenge det er lørdag må man regne med litt fulle folk. Mye bra damer iallfall. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg