Genetic Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Hit må jeg da.. siden jeg bor her :D Håper bare jeg blir ferdig å mekke litt på bilen.. ellers må jeg ta beina fatt.. en bil på 4 bukker kommer ikke langt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Mange som sier at de skal komme, men hvor mye liv det blir får vi ikke vite før 26/6! Broom Brooom! Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Blir sikkert bra det, jeg skal ta på meg kjærra og komma en tur :cool: skal slenge inn værdens grommeste DB bassere :D Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by FireFox jeg skal ta på meg kjærra og komma en tur Liten bil ettersom du skal TA PÅ DEG kjærra? Er ikke alle som må kle på seg bilen... hehe :p Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 hehe, nja.. er en 86Mod Toyota Carina II Kansje ikke værdens største :D Men den tikker å går.. bokstavelig talt. (Ventil tikk) :rolleyes: Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by FireFox hehe, nja.. er en 86Mod Toyota Carina II Kansje ikke værdens største :D Men den tikker å går.. bokstavelig talt. (Ventil tikk) :rolleyes: Vær glad du kjører Toyota uansett :D Gode biler som aldri ryker :D Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Genetic Hit må jeg da.. siden jeg bor her :D Håper bare jeg blir ferdig å mekke litt på bilen.. ellers må jeg ta beina fatt.. en bil på 4 bukker kommer ikke langt.. Vi får hookes opp da Genetic! :) cREATURe kommer også...;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Hvor mye folk og bil pleier det å komme på disse streetmeet'ene? Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 er bare og lese trådene om de to siste streetmeetsa og sjekke det..har kommet seg veldig med folk for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by oleoleole Vær glad du kjører Toyota uansett :D Gode biler som aldri ryker :D Hehe, ja Toyota = kvalitet :) eneste er den stygge rusta som dukker opp ganske fort anger2 Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by FireFox Hehe, ja Toyota = kvalitet :) eneste er den stygge rusta som dukker opp ganske fort anger2 Hehe, japp. Men det er jo kun rusta som dreper Toyota'ene :D Så holder du en Toyota rustfri, så har du en evighetsmaskin :D Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by oleoleole Hehe, japp. Men det er jo kun rusta som dreper Toyota'ene :D Så holder du en Toyota rustfri, så har du en evighetsmaskin :D Joa, du sier noe der. Har satt på nye skjermer, panser og litt sånt. 15" Felger også.. passa kjempefint :D Rå kjærre du har :D :D Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Norse///M Hvor mye folk og bil pleier det å komme på disse streetmeet'ene? Et par-tre stykker:) Se på bildene fra forrige streetmeet kanskje? Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Var ~350 biler på Ikea (ca. 1000 folk (overkant vil jeg tru)) --- Takk til deg som synes min kjærre er rå :D Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Såpass! Ikke verst til å være en lørdagskveld det :) Her klarte de knapt å samle så mye folk på det hittil eneste treffet som har vært i år :rolleyes: Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg