Gå til innhold

problemer med fjerting

Ranger emnet

Drinkmix

Anbefalte innlegg

Om du ikke er oppblåst i magen eller noe så må det nok bare gå over av seg selv...

Alternativ kan du prøve å hive i deg noen pakker med sukkerpastiller, fishermans friend elelr noe slikt som fungerer lakserende og få renska systemet.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for innspill og omtanke,

skal på apoteket å få tak i noen slike tabeletter.

Mulig jeg reagerte på den gryteretten på tirsdag. Fikk ikke vondt i magen eller slikt, men ettervirkningene kjennes helt til naboen:P

Har blitt litt bedre idag etter at jeg drakk mixtur av slik druesukker/brusende pulver.

Helt jævlig å stå på jobb og kjeledressen full av stank, men således er det utrolig godt å slippe ut den gassen:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for innspill og omtanke,

skal på apoteket å få tak i noen slike tabeletter.

Mulig jeg reagerte på den gryteretten på tirsdag. Fikk ikke vondt i magen eller slikt, men ettervirkningene kjennes helt til naboen:P

Har blitt litt bedre idag etter at jeg drakk mixtur av slik druesukker/brusende pulver.

Helt jævlig å stå på jobb og kjeledressen full av stank, men således er det utrolig godt å slippe ut den gassen:m'm:

Har ikke ord...takk for lattern!:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke er oppblåst i magen eller noe så må det nok bare gå over av seg selv...

Alternativ kan du prøve å hive i deg noen pakker med sukkerpastiller, fishermans friend elelr noe slikt som fungerer lakserende og få renska systemet.

hahahahaha:pray du er sjuk einar

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke uvanlig at man fiser litt i noen dager hvis man har spist mye drittmat, eller noe man ikke helt tåler.

Det første du kan gjøre er å sette deg på dass og presse til du nesten besvimer. Hvis du bare tømmer ræva en gang om dagen eller to fiser du ikke så mye. Og når du driter så tømmer du deg helt ;)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at man åpne ræva for å slippe ut lenker med fjert, men denne perioden det var snakk om var ekstrem. Hadde ikke behov for å skreve over skåla for å donere noen liter til kloakken, men svovelgassen ble dannet mest sannsynlig i tarmene pga noe mat som ikke lot seg passere ubevoktet hen.

Er blitt fin nå forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår