Gå til innhold

Høgger anbefalinger østlandet

Ranger emnet

Gloms

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å fikse opp utsiden av bilen min (Mazda 323F 1996) til sommeren. Bytte fangere og lakkere opp osv.

Har sett på styling fangere, men de er så dyre. Så jeg tenkte at jeg kanskje skulle dra på en høgger og se om de hadde noen billige fangere til meg.

Bor i oslo og har vært inne på Stokstad og Brødrene London, kontaktet de, men ingen av de hadde noen av de delene jeg hadde lyst på.

Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har gode anbefalinger til høggere i Oslo omegn? Eller som vet om andre måter jeg kan få tak i billigere deler på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er mest interesert i fangere og var inne på nbf siden. De hadde bare 2 bakfangere og 1 frontfanger. Så utvalget var ikke veldig fra.

Jeg søkte også opp høggere på gulesider og sorterte etter østfold for å finne sarpsborg, men fant ikke mye der heller.

Er det fler som kan hjelpe meg her? Vet at det finnes mange høggere, men at det ikke er alle av dem som er like flinke til å oppdatere nettsidene sine. Derfor hadde det væårt fint om folk kunne kommet med anbefalinger på grunnlag av egne erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skarnes bilopphuggeri ;) Ligger ikke så altfor langt unna Oslo :) Mener jeg så no bilopphuggeri i sørumsand når jeg hadde ADRkurs! Er ikke helt sikker, men går jo sikkert an å søke opp :)

Btw, så trur jeg det sto 1, eller 2stk Mazda 323f på Skarnes sist jeg var der!

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært i kontakt med Skedsmo, Erik bildemontering (nesodden), Stokstad, Brødrene London og Østfold Bildemontering. Ingen av de har de delene jeg har lyst på.

Er det noen som har noen råd til hvem jeg kan kontakte da?

Skedsmo bilhøggeri er ikke akkurat mye å skryte av. Det er ikke akkurat stort og har derfor ikke all verdens med deler heller.. Når jeg FAKTISK fant noe jeg trengte der (frontlykt), så skulle de ha like mye som det koster for en NY lykt gjennom Veng. Da brøt jeg rett og slett ut i latter med en gang jeg fikk prisen. Sa det som det var, at jeg heller kjøpte en ny lykt da.

Gikk såklart derifra med lykta i hånda og lommeboka var fortsatt tykk :titties: Lov å prøve seg, men å lure kunder til å kjøpe en brukt dårlig _C_-vare til samme pris som du får en ny lykt for.. jaja

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mazda forumet har du sjekket der?

Har vært inne på mazda forumet ja. Lagt inn en ønskes kjøpt post osv.

Skal prøve å ringe til skarnes og asker og bærum hoggern i morra. Fant bare nummer til de og ingen mail. Så er bare å krysse fingra for at de kanskje har noe.

Var også i kontakt med Hof høggeri, men der var det så mye snø at de ikke så bilene. Så de ba meg ta kontakt nærmere våren :P

Hvis det er fler som har gode forslag er det bare å komme med de :D

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med Oppakermoen i dag. De hadde delene jeg ville ha, men de skulle ha 1000 per fanger og 700 for rattet. Synes det var litt stive priser med tanke på at delene er brukt. Da kunne jeg jo nesten like gjerne kjøpt nye fangere til 1500. Rattet var det ikke så alt for gal pris på synes jeg.

Er det slike priser overalt? eller er det noen steder de er billigere?

Har vært i kontakt med alle høggerne som er nevnt i tråden hittil. Men hvis det er noen som har flere anbefalinger til meg tar jeg de imot med glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider