eiriksmil Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Kan bare dele mine two cents, brukte originaldeler i god stand over nye kopideler any day :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Prøvd Røsnes ved Halden? Så noen 323er liggende der sist gang jeg var der, har til og med sett bil som er identitisk med min der. :) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Høres jo konge ut! Har de noen hjemmeside? søkte litt rundt, men fant bare et telefonnummer på gulesider. Hadde vært fint om du kunne poste/PM'e nummeret slik at jeg vet at vi snakker om samme høgger hvis de ikke har noen hjemmeside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Er et stykke å kjøre men Kongsvinger huggeri har jeg handlet en go del, prisene er lavere enn andre plasser, har hvert fall jeg erfart de gangene jeg har sett rundt om kring http://www.kbo.no/ Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Har sendt en mail til kongsvinger bilopphuggeri, men har ikke fått noe svar enda. Var en kar på jobben som spurte meg om jeg hadde sjekka Sverige, han trodde kanskje det kunne vært billig der. Har ikke sett etter deler i Sverige enda. Er det noen her som vet om noen høggere som ligger like over grensa? eller butikker som ligger like over grensa som kanskje hardet jeg er ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Prisene varier noe helt sykt, og det virker helt tilfeldig. En hugger kan være steindyr på en bildel, mens en annen del fra samme bil er veldig billig. Da jeg måtte bytte koffertlokket på en gammel Toyota Carina jeg hadde, ble det billigst for meg å kjøpe det hos Vazelina oppe på Gjøvik selv om jeg bor i Søgne! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Vazelina er alltid billig. Har mye også Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Har ringt vazelina, men de hadde ikke det jeg er ute etter. Begynner å miste motet når det gjelder høggere her nede ved Oslo. Så tror jeg må begynne å lete litt lenger unna. Er det noen som vet om noen gode høggere som ligger 2-2,5 timer unna Oslo? Som vazelina f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Er det noen her som vet om noen høggere som ligger like over grensa? Er en høgger på grensa til Charlottenberg ;) Blir kalt for skrotkalle! Han skal visst ha MYE rart ;) Men mer veit jeg ikke. Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Skrotkalle ja, hehe, høres ut som en original type. Er det noen som vet noen som denne høggern eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Hedmark Bilsenter i "Lucky" Næroset. De har MYE Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Som nevnt tidligere så har du Asker og Bærum bilopphuggeri på Isi i bærum. De får inn mange biler fra bergningsfirmaer/inntauinger så får inn mye helt greie biler.. Ellers har du lier bilopphuggeri i lierbyen, men de er dyre på deler.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Har vært i kontakt med Asker/Bærum bilopphuggeri. Men de hadde ikke delene jeg vil ha, og de var dyre. Noen som vet noen om denne høggern ved Charlottenberg? Eller har andre forslag til hvor jeg kan finne deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Ringte rundt til en del høggere i går. Var en nede i Østfold som hadde bakfangern min, men han skulle ha 1200 eks. moms. Har, som nevnt tidligere, funnet ut at prisene varierer no helt ekstremt. Har snakket med folk som tar alt fra 300-1500 for en fanger. Er fortsatt på utkikk, og ringer alle de høggerne jeg har funnet ut har rimelige priser en gang i uka, men hadde fortsatt vært fint med flere tips. Noen som har flere tips? Kan godt være et stykke uttafor Oslo nå, ettersom de delene her tydeligvis er veldig vanskelige å få tak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mast3r Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Hva med lier bilopphuggeri? litt langt kansje, men verdt å ringe de. Dem tar av de fleste/alle delene som er brukbare. Svarer alltid og skaffer deler fort eller sender. Du kan også evt. prute med de litt. http://www.lierbil.no Siter -- Opel Kadett D 1.2S 1982 -- -- Opel Rekord E 2.0S 1977 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg