Gå til innhold

Høgger anbefalinger østlandet

Ranger emnet

Gloms

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er et stykke å kjøre men Kongsvinger huggeri har jeg handlet en go del, prisene er lavere enn andre plasser, har hvert fall jeg erfart de gangene jeg har sett rundt om kring

http://www.kbo.no/

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt en mail til kongsvinger bilopphuggeri, men har ikke fått noe svar enda.

Var en kar på jobben som spurte meg om jeg hadde sjekka Sverige, han trodde kanskje det kunne vært billig der. Har ikke sett etter deler i Sverige enda.

Er det noen her som vet om noen høggere som ligger like over grensa? eller butikker som ligger like over grensa som kanskje hardet jeg er ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene varier noe helt sykt, og det virker helt tilfeldig. En hugger kan være steindyr på en bildel, mens en annen del fra samme bil er veldig billig.

Da jeg måtte bytte koffertlokket på en gammel Toyota Carina jeg hadde, ble det billigst for meg å kjøpe det hos Vazelina oppe på Gjøvik selv om jeg bor i Søgne!

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt vazelina, men de hadde ikke det jeg er ute etter.

Begynner å miste motet når det gjelder høggere her nede ved Oslo. Så tror jeg må begynne å lete litt lenger unna.

Er det noen som vet om noen gode høggere som ligger 2-2,5 timer unna Oslo? Som vazelina f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte rundt til en del høggere i går. Var en nede i Østfold som hadde bakfangern min, men han skulle ha 1200 eks. moms. Har, som nevnt tidligere, funnet ut at prisene varierer no helt ekstremt. Har snakket med folk som tar alt fra 300-1500 for en fanger.

Er fortsatt på utkikk, og ringer alle de høggerne jeg har funnet ut har rimelige priser en gang i uka, men hadde fortsatt vært fint med flere tips. Noen som har flere tips? Kan godt være et stykke uttafor Oslo nå, ettersom de delene her tydeligvis er veldig vanskelige å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider