Gå til innhold

Høgger anbefalinger østlandet

Ranger emnet

Gloms

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har snakka med Lier og Skjeberg nå. Ingen av de hadde det jeg er ute etter. Så er fortsatt på utkikk etter steder hvor jeg kan få tak i delene, så hvis det er andre som har tips er det bare å komme med de. Tar imot med glede :)

Har også vært i kontakt med Veng. De har frontfanger for 1245, men har ikke ratt etter bakfanger. Hvis det ender med at jeg må kjøpe nytt, er vel det det beste stedet.

Har lite lyst til å bruke så mye på det når jeg allikevel skal lakke om bilen. Så å finne no brukt hadde vært optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med Vazelina forrige fredag. De hadde ikke delene de heller.

Fikk mail fra Jern og Metallomsetning i Larvik. De skulle ha 700 for ratt, 1000 for fronfanger og 1000 for bakfanger. Virker som om noen høggere tar helt usansynlige priser for disse tingene. Når det koster 1200 nytt skjønner jeg ikke hvorfor de selger for 1000.

Har laget meg en ringeliste over høggere som jeg ringer en gang i uka. Får vel bare fortsette å gå gjennom den helt til jeg har flaks og noen har noe til rimelig pris.

Er bare å fortsette med forslag hvis det er flere der ute med gode tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en lang ringerunde i går. Er fortsatt overasket over hvor ufattelig varierende prisen er fra høgger til høgger. Snakket til og med med en som skulle ha 3000 for en fanger. Måtte bare le når jeg hørte det, hehe.

Men snakket også med en som skulle ha 600 for bakfanger og 1000 for frontfanger, noe som begynner å bli overkommelig, ettersom 1000 virker å være ganske standard pris rundt om.

Hvis det er flere som har forslag til hvordan jeg kan få tak i det jeg er ute etter er de bare å skrike ut. Har ikke kjøpt noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Som nevnt tidligere så har du Asker og Bærum bilopphuggeri på Isi i bærum. De får inn mange biler fra bergningsfirmaer/inntauinger så får inn mye helt greie biler..

Ellers har du lier bilopphuggeri i lierbyen, men de er dyre på deler..

Ja de er helt drøye, dårligste kontant vrakpanten på østlandet har de også? 1000,- Like greit å holde seg unna lier xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider