Gå til innhold

Sæther sin bruksvogn, NY omega har rullet inn på gården, Omega A :D

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble litt nostalgisk der ja, med fin rød stv. Grattis. Ikke gjør som meg å trille den på taket, he he.

Min står dekket med 20cm. snø akkurat nå. Begyner på den til våren igjen når temperaturen har steget litt og snøen har forsvunnet. Du får ha lyke till :)

På ALKOHOL (E85)

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gje link om den fungera då!:)

Det skal jeg gjøre :m'm:

Pen Bil..:)

takk :)

Ble litt nostalgisk der ja, med fin rød stv. Grattis. Ikke gjør som meg å trille den på taket, he he.

Min står dekket med 20cm. snø akkurat nå. Begyner på den til våren igjen når temperaturen har steget litt og snøen har forsvunnet. Du får ha lyke till :)

:) prøve og ikke trille denne på taket hehe Ja begynner med andre omegan til våren jeg og. Nå har jeg pause. skrur hver dag og pusser bil hver dag. Men ikke min egen da. Men godt med litt trening til omegan skal sikklig under kniven :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjørte jeg inn bilen på jobben og løftet den opp i bukken, bilen så meget bra ut under, ingen ting og sette fingern på.

Jeg byttet motor olje, Castrol Magnatec 10/40 og filter. Girkasse var det også på høy tid og bytte så den ble byttet til Castrol manuel smxd olje.

Så tenkte jeg skulle bytte bensinfiltret men det så veldig nytt ut, så da har jeg heller det her liggende. Så gravde jeg fram borr maskinen og lagde meg tappe plugg på difrensialen og byttet selvsagt til Valvoline LS olja som jeg har så god erfaring fra andre omegan min med diffbrems.

Så da fikk bruks kjerra en liten service, neste blir da reg reim, den skulle byttes om ca. 20 000km.

7279a97d2b0dbfa64527e9a0008592e2.jpg?ts=1264702272

78489f26112269dce2183c388c36eb77.jpg

Skulle egentligt knipse litt bilder av bilen under osv, men kamera kasta jeg i bilen så gadd ikke begynne og heise den ned når jeg hadde dratt oljefatet under bilen og startet og tappe de forsjellige oljene.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold fargen, for den gjør seg på stv. Få sotet vinduene og 40mm senk, så blir den fin. Og en annen grill en standar da :)

På ALKOHOL (E85)

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig da.

Skal opp til protrim i morra så kan høre emd Vidar om han har igjen noen chip til 96-97 mod.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider