Gå til innhold

Sæther sin bruksvogn, NY omega har rullet inn på gården, Omega A :D

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo chrome jeg har liggende ;)

De jeg hadde på mv6'n før jeg kjøpte chrome angel eyes på den.

Fk er med tuv ja. 1500kr.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig du finner de på e-bay til noen hundrelapper.

MEn gatebil.eu er ikke oppe går lenger.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig du finner de på e-bay til noen hundrelapper.

MEn gatebil.eu er ikke oppe går lenger.

eaby er en kjær venn, men fikk akkuratt en stevning i posten og skal inn i ny rettsak og bli oppoverpult av myndighetene, så da blir jeg nok uansett noen tusen fattigere så da får nye lamper til bruks kjærra vente

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder lyver litt, men ganske hel og pen, rust inni bakdører og noen flekker her og der. Men skal nok få bil av det igjen.

I dag har jeg lagt litt planer på jobben,

Lotus front,

Senator b Rumpe, Koffertlokk,lykter,spoiler,bakfanger

Brock b1

Omp Sportsratt

3000 lamper med orginale 1000m inni, ( rart denne ikke hadde det, da det var diamant utgave.

omega 3000 diffbrems. ( kan jeg få dette til og passe, har diffklump med aksler.

Men må bare få eu godkjent den. noe jeg tror skal gå greit faktisk, må bytte noe i forstillingen da den klunker litt sikkert en bærekule eller kylling bein eller noe.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider