Gå til innhold

Prisvurdering 740 stv 16v

Ranger emnet

kesol

Anbefalte innlegg

Kjøpte en 740 stv (745) 1990 16valve (B234f), og mistenker at jeg fikk den forholdsvis billig.

Vet ikke hva som er standard, så ramser bare opp hva som er på bilen:

Nyoverhalt B234f (kan skaffe kvitteringer for 30.000,-, jobben gjort i vår/vinter)

ABS

Servo

Diffbrems tror jeg

Elektrisk takluke

Helt plain interiør i grei stand

Sentrallås

Gitter og plastmatte i bagasjerom

Hel og pen utvendig, noen få riper og en bitteliten bulk i kanal

Montert xenonkit

Nye vinterdekk på 15" alu vinter

To nye og to gamle dekk på 15" 240 Turbo- felger sommer

To Bilstein Sprint frontdempere kan følge med

Hva går slikt for?

Endret av kesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke si hva du gav for den, samt noen bilder.. blir jo bare rein skjær tipping ut ifra det du skriver... og atpåtil er ikke en bil værd ei krone mer enn hva kjøperen syns den er verd..for rette mannen kan du ha gjort et grisekupp, mens en annen hadde ikke gidda å dra den til huggeren for di 1.500,- engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg en stasjonsvogn. Men har samme motor som deg, og er en 90mod 740glt gått som ambassade bil tidligere veldig bra vedlikeholdt men høy km stand, motor er som ny utenom tenning skulle hvert litt justert, ga 15000 for den søpla som jeg kalte den, men har begynt og like den så tar bedre og bedre vare på den, prøver hvertfall. Finnes ikke noe rust :D

Jeg ga 15000 for den men ca litt i underkant av et år tidligere var prisen på den 30000 så jeg vil si jeg er fornøyd.

Skal jeg selge går den ikke for under 15000 uansett for å si det sån. Bilen bærer ikke preg av høy km heller.

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider