Gå til innhold

Bilen hakker!!!!

Ranger emnet

LotZo

Anbefalte innlegg

Hakekr det no sinnsykt?? Kom det med EN gang du satte inn K&N filteret... sikker på at kontakten til Luftmengdemåleren er ok? Er kanskje ikke det på denne bilen når jeg tenker meg om.. det er vel kun på 2.0E det.. Ved hvilke turtall hakker det? Hvordan pådrag har du? Er det myke hakk eller RISTER det i hele bilen og det føles som motoren "dør" mellom hver gang? hvor fort hakker det? flere ganger i sekundet eller noen ganger i minuttet??

Vet ikke om jeg kan svare uansett, men jo mer info du gir til lettere blir det for folk å komme med ett fornuftig og riktig svar..

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen hakker egentlig hele tida men ikke når jeg ligger i rundt 120 km/t.... og det kom vel noen uker ellerno etter at jeg satt i KN luftfilteret.

Har ikke luftmengemåler....

Det er mest når det er lavt turtall... og når det er lite pådrag, når jeg gir gass byner den..... det føles som om motoren dør ut og det skjer vel noen ganger i sekundet......

Kan det ha noe med eksosanlegget og gjøre, at det er en glippe et sted?

Hvor kan den suge falsk luft fra??

håper at det er noen som kan hjelpe meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LotZo

jeg har en 1992 audi 80 2.0S som hakker no grusomt når jeg kjører..... er det noen som har opplevde det samme problemet???

det bynte når jeg satt i K&N filter, men har tatt det ut og det er like ille enda.....

damndamn

Hva om du skifter merke forand i grillen???:D

Some people play hard to get, i play hard to want.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sitter på eksosmaifalden. den er gjerne messing-farget

ser ut som en tennplugg som er døtta ned i manifald'n...gjerne etter grenrøra. ned mot katta. fult mulig å se fra oven. går en ledning ut av den å.

å få stilt tenninga er gjort på 10 min hvis man gjør det på verkstedet. setter på div ledninger å skrur på fordelerlokket.

er du blakk kan du dra på en vgs-skole som har bil linja å spørre om dem kan se på det. da er det gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...