Gå til innhold

Hjelp, Hva trenger Strøm (E-sprut)

Ranger emnet

Jahn-a

Anbefalte innlegg

Hei. jeg kjører en volvo 245 som det satt orginalt en E motor som kvella men fikk taki en F motor som hadde godt 83.000 tusen

og jeg skal bruke E spruten på den motorn og jeg lurer på Hva som trenger strøm for å få den til å gå. kjører bilcross så vil ha et ledningsnett som er minimalt med ledninger :)

Vis det er noen som har lyst på Den F spruten med hjerner så kom med bud. ( vil ikke ha med så mye hjerne drit) :P

Volvo 245 Bilcross Ny motor på gang.

Volvo Amazon Type Grom Bilcross

VW Golf Bilcross 160hk "solgt"

VW Golf Delebil 112hk "solgt"

Vw Golf Delebil 90hk "solgt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var 4-5-6 ledninger på min crosser med E-sprut..

Er minimalt som trenger strøm igrunn.. Siden alt er mekanisk. Eneste er vel kaldstartdysa på toppen av innsuget. Den hadde jeg knappstyring på..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh, var det ikke nettop det jeg skrev da?

F sprut er foresten ikke mer komplisert å koble opp, så lenge du har ledningsnett til det.

Er fremdeles bare +, bensin, tenning (og hjerner da) som trenger å kobles til for å få start.

Hadde foresten byttet kam/topp til den fra E-motoren for litt ekstra effekt...

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greia er at den E motor`n har gått 513 tusen så trur den bilen blir friskere med den Nye motor`n med Den gamle spruten på :) men det er mer som kan gå gærli med F sprut. kjører trosalt bilcross

Volvo 245 Bilcross Ny motor på gang.

Volvo Amazon Type Grom Bilcross

VW Golf Bilcross 160hk "solgt"

VW Golf Delebil 112hk "solgt"

Vw Golf Delebil 90hk "solgt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider