volvo240gl_turbo Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Hei jeg skal lage en film å trenger en pocket så jeg får deler til den jeg har. også har jeg et stort ønske om en pocket firhjuling. så hvis det er noen som vet så bare si i fra. vet det finnes så må bare vit om det er noen som vet hvor dette kan skaffes. også gjernne om noen har en å selge. dele pocketen må i det minste ha kjede. ellers så har jeg det meste. å dette er ikke for noe seriøst dette skal brukes til rein skjær morro. video blir også lagt ut så Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 En kammerat av meg har en sånn pocketbike til salgs.. et lite pusseobjekt kan du si.. Er mye kraftigere enn vanlig pocketbike. denne modellen har støtedempere bak, spor i dekka, grommere motor, mulighet for noe elektronikk osv.. den er demontert.. 700kr tror jeg han skulle ha for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg