passat kara Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Noen her som kan fortelle litt om lakkering av 90 fangere. tenker det er ganske likt som å lakke fangerne på mitt passat flak. tenkte e sku lakke fangerne på bilen min, den bak er jævli strøken , den foran er litt stygg (etter det lille uhellet forrige uke.. tenkte e sku sparkle den litt også pusse ned,, men hva slags papir bruker dere, altså hvor fint? og holder vel med plast grunning, lakk også klar lakk? trenger litt tips og triks :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Lakkverkstedet mitt bruker opp til 2000 grit våtslipepapir på fangere, fordi plasten rives lettere opp enn vanlig lakk. Den støver ikke på samme måten. Puss ned Vask med såpevann (zalo, svaaak blanding!) Vask med silikonfjerner Plastgrunning Vanlig grunning Sparkle, pusser du gjennom grunningen slik at plastgrunningen/svart vises stopp straks og grunn & sparkle på nytt. osv... :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 eg ser ikke problemet med å pusse uten vann er ville brukt tørt minimum 500 til matsliping, sparkelen puser du ned med ca 120 for viss man har fint pussepapir og skal pusse sparkelen er det noen ting som skjer, 1 pussepapire blir oppbrukt for som faen, 2 du former sparkelen etter bunken som ligger under, ergo du må sparkle en gang til, så du sliper sparkelen med 120 til du finner formen og overgangene er fine, også går du over området hvor du har slipt med 120 med 360 eller noe og litt rundt også til slutt 500 eller mer det skulle holde med lakk + klarlakk, fins jo også lakk som klarlakken ligger inni lakken på :) da slipper du å sprøyte klarlakk, noe eg gjaffal ikke likker, fordi er ser nesten ikke hvor eg har spraya :rolleyes: , men hold deg til lakk + klarlakk du :) du må ha plastgrunning som SpeedWell sa Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Alle farger med metalic, perlemor eller andre effekter må ha klarlakk. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Burde man ikke bruke mykner i lakken slik at flexingen i plasten ikke får lakken til å sprekke opp? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Jo, det er også lurt. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Offtopic : Passat Kara : er det bilen som er i musikkvidioen Rocco - generation of love du har til venstre ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Originally posted by Sonick Offtopic : Passat Kara : er det bilen som er i musikkvidioen Rocco - generation of love du har til venstre ? Ser ut til å være det.. ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Ser ut til å være like manger fremgangsmåter som det finnes lakkerere :) Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg