Whistler Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Asim Altså.... du skjønner vel at det ikke er noe som er "en bil som klubber" ??? riktig.... du skjønte betydningen... altså budskapet er kommet frem... hvorfor skal du da bitche om dette? :rolleyes: Bruk heller tiden din til noe annet... kanskje sy noe? eller strikke? ADVARSEL: Høy ironi/ humorfaktor :D dårlig humor er det vel heller. =) hva er vitsen med å bli så grinete? det er tross alt et forum hvor man kan gi ris og ros. jeg gir som sagt ris. deal with it! språket er i forfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Whistler språket er i forfall. Jepp! Det er mye innslag av engelsk, pluss manglende stor forbokstav etter punktum. :D -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Whistler dårlig humor er det vel heller. =) hva er vitsen med å bli så grinete? det er tross alt et forum hvor man kan gi ris og ros. jeg gir som sagt ris. deal with it! språket er i forfall. HAHAHA.... det er ikke jeg som har problem... det er du, jeg bare svarer på tiltale. Og du... siden du klager på orddelig... hva med å lære seg å skrive stor bokstav etter punktum?? eller begynne en ny linje med stor bokstav.... du vet... jeg synes det er sååååååååå jææævla irriterende å lese... :rolleyes: Jeg skjønner ikkenoe når det ikke er stor bokstav etter punktum.... hele innholdet blir liksom ødelagt..... Bare litt ris.... :) Og du... jeg er ikke grinete... haha.. bare du som har feil oppfatning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 :rolleyes: sist jeg sjekka så hadde ikke jeg noe forum som heter ris og ros. hva er egentlig vitsen med dette forumet her om man ikke kan legge inn ris, ros osv uten å bli 'flamet' ? ta dere sammen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Whistler: Jeg mente ikke noe vondt med det, men du satt liksom i et fett glasshus. :D Jeg syns faktisk også det er slitsomt med feil orddeling. Men har ikke giddet å irritere meg så mye over det. -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Skal rette opp i alle skrive feil, ser dere flere så bare spytt ut :) Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Vi skal sikkert få fikset dette orddelingsproblemet... vi sletter alle forumene som er skrevet feil :D :D :D i mellomtiden får dere bruke forumet som normalt, evt benytte et annet forum :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg