Trety Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 I søken etter ny nummer to-bil har det dukket opp endel Audi A3, men utfordringen med disse er at de ofte mangler cruisecontrol. Det er for meg et stort ønske, så spørsmålet er om noen har noen idé om hva det vil koste å ettermontere noe sånt? En av selgerne påstår ca. 3.000 kroner på en 2,0TDI (2006 mod), men jeg har jo ingen idé om det er realistisk eller ikke. Siter 2005 Alfa Romeo 147 1,6TS 2006 Alfa Romeo 159 1,9JTDm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Jeg tror tm-tuning.com selger dette. Gjør hvertfall det til Passaten min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Det er nok verdt å sjekke opp hvorvidt mye allerede ligger der og du kan slippe unna med å montere selve bryteren og noen andre smådeler. Vet dette gjelder for mange VAG-modeller. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trety Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Godt poeng, takk for svar. En av de jeg ser på er en Ambition, noen som vet om det ligger klart der? Siter 2005 Alfa Romeo 147 1,6TS 2006 Alfa Romeo 159 1,9JTDm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Hei. Jeg er ikke helt sikkert på om ledninger ligger klar. Men vet ihvertfall at en komplett pakke for ettermontering av cruise control til VAG biler koster ca 3000 kr, så det stemmer nok. Men du kan jo få tak i noe billigere på ebay eller lign. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Hei! Jeg fikk møller til å installere cruisekontroll på min a3 2010 1.4tfsi og det gikk på 2 timer og kostet 5400 kr ferdig montert. Fungerer ihvertfall helt konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofl Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Jeg har lenge sltit med dette spørsmål, og Møller sier at det ikke lar seg gjøre. Men det spørs vel bare hva som trengs, og det aner jeg ikke. Men det er altså en 2000 A3 1.8T Aut, Ambition, 5 dører. Så hva er dommen, om det er noen som vet noe om dette her? Eller MÅ jeg bytte bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 skal du være gjerrig over 3.000kr for CC kan du jo sende forespørsel på ettermontering av Klima.... da vil du få en helt annen overraskelse Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofl Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 (endret) skal du være gjerrig over 3.000kr for CC kan du jo sende forespørsel på ettermontering av Klima.... da vil du få en helt annen overraskelse Jeg skjønner ikke hva du mener. Men jeg hører gjerne fra deg igjen, du vet tydeligvis ting jeg ikke vet. Jeg er jo egentlig bre ute etter å få cc på bilen, i mange år har jeg bare fått vite at det ikke er mulig i det hele tatt... Fikk foresten ettermontert klima i en 89 Vectra for 25 lapper for ca 9 år siden. Det lønte seg egentlig dårlig. Se for øvrig min nye tråd idag http://www.bilforumet.no/teknisk/253744-monteres-cruise-ctrl-i-2000-a3-noen-tar-jobben.html mvh, Rolf Endret Juni 7, 2010 av Rofl Lagt til lenke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 det jeg prøver å komme frem til er at om du synes det er dyrt å ettermontere CC for hele 3.000kr INKL. mva, bør du strengtatt ikke eie en bil. ;) 3lapper for et komplett anlegg med ledninger og styring og montering er billigere enn å få bytta vindusviskere på møller om dagen! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rofl Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 (endret) det jeg prøver å komme frem til er at om du synes det er dyrt å ettermontere CC for hele 3.000kr INKL. mva, bør du strengtatt ikke eie en bil. ;) 3 lapper for et komplett anlegg med ledninger og styring og montering er billigere enn å få bytta vindusviskere på møller om dagen! Selvfølgelig ikke - det blir vel litt billigere enn å bytte bil... 3 lapper høres faktisk rimelig ut! Har send forespørsel til Møller og krysser fingrene. Hører gjerne om folk eller firma utenfor Audi/Møller som driver med slikt. Endret Juni 8, 2010 av Rofl Fjernet irrelevant link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Det er fullt mulig å montere cruise i an a3. finner mye billig på e-bukta. enkel jobb å montere, men det må kodes med vag-com fpr å få den til å funke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg