Golf IV Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Hei, jeg har siden jeg kjøpte bilen hatt svært dårlig radiosignaler... tenkte kanskje det kunne være på grunn av antenna som satt på den når jeg kjøpte den, for den var nemlig nesten knekt. Men da jeg byttet til en annen ny orginal vw antenne ble det ikke no bedre, senere har jeg byttet til en annen spiller (Mye bedre og dyrere) og nå har jeg ingen signaler i det hale tatt... Har brøvd alt når det gjeller bak i spilleren, så tror det kan være noe med kabelen... så lurer litt på hvor antenne- kabelen går? _________________ VW Golf 4 1,6 l 2003 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Har du koblet på styrestrømmen til den originale antenneforsterkeren? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 nå ble jeg plutselig veldig usikker... men er ikke sånn bilstereo- dude så er ikke helt sikker på hvilken kabel det er...:S? men er ganske sikker på at den uansett er koblet til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Tynn ledning (ofte blå og hvit) som skal kobles sammen med blå/hvit ledning ut fra spilleren. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Takk for svar, skal helt klart skjekke det ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyrass Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 hei Har samme problem ;P Har kjørt lenge uten å gjorte noe med dette, men nå er det på tide.. På spilleren er det en tegning av begge ISA konektorene og hvilke pinner som er hva osv.. Ser at en ledning ikke er tilkomblet til antennen! Altså pinne 5 i den blå ISA konektoren (auto ant (+)). Men så har jeg 4 løse ledninger hengende bak spillern og vet ikke hvem av de er til antenne og hvor de andre skal! :S Det er en svart ledning (3cm) som stikker ut fra spillenern men ligner ingen av de andre ledningene! Det er 3 tynne og en feit ledning. Fargene er: blå/hvit, grå/blå, grå/hvit og den feite ledningen er rød/hvit. Noen som vet hva disse ledningene er til? :) Takk for svar! Siter Golf IV 1.6SR 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg