Gå til innhold

Bonus

Ranger emnet


Gooner87

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Trenger litt hjelp.

 

Det har seg slik:

 

Fra 04. Februar 2008 og til og med 29. Januar 2009 hadde jeg bil sammenhengende selv om jeg byttet bil i Juni en gang. På det året gikk jeg opp 10% i bonus. Fra 20% til 30% i bonus.

 

April 2009 kjøpte jeg meg en Audi A6, hadde den frem til September. To uker etter at jeg hadde solgt den bilen kjøpte jeg meg en Honda Civic. Den har jeg ennå.

 

Idag så ringte jeg forsikringsselskapet mitt om et pristilbud på en bil jeg hadde lyst på. Hun jeg snakket med sa at jeg går opp til 40% i September. Da spurte jeg hvorfor jeg ikke gikk opp i April. Da sa hun at jeg ikke hadde bil sammenhengende (de to ukene jeg ikke hadde bil fra da jeg solgte A6'en til jeg kjøpte civicen) og dermed hadde fått nytt forsikringsnummer på mine forsikringer.

 

Da spurte jeg hva med de seks månede jeg hadde bil, har ikke det noe å si. Det var jo bare to uker i mellom jeg ikke hadde bil. Går det ikke an å bare øke i bonus to uker senere i April enn hvis jeg hadde hatt A6'en i et helt år. Da sa hun bare nei det går ikke fordi jeg har fått nytt forsikringsnummer.

 

Stemmer det hun sier? Hva slags idiotregel er dette? Må jeg bare godta dette, er det noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk priser på hjemmesidene. De aler fleste har en kalulator, men ikke alle godtar alle biler på markedet. Vet at man ikke kan legge inn biler eldre enn 95 hos Gjensidige, om du ikke har regnr., men det er vel ikke noe problem:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes heldigvis mange andre:)

 

hehe, heldigvis ja.

 

Sendte gjensidige en sint mail om dette hvis dem ikke ordnet opp i dette så kommer alle i familien min til å si opp alle forsikringene våres i gjensidige(3 bilforsikringer, helse og ulykke forsikring på , reiseforsikring og inboforsikring). Fikk svar nå. Går opp til 40% fra og med idag som plaster på såret.

 

Syntes det er bra at dem ordnet opp i dette. Men at det skal kreves et ultimatium for å få gjennom noe som helst er tragisk. Men men jeg er fornøyd med at dem gjorde noe med dette ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår