legacy 2,2 Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 som topic sier bygge om 90 sub legacy 1,8gl man med monopoint til 2,2 med multipoint har komplett delebil med 2,2 motor.. noen erfaringer? Er vel mykje bal med det elektriske for å få til? Må girkassen byttes? All info mottaes med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreSI Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Kjøpte en 2.0 etter å ha kjørt i stykker girkassa på min gamle 2,2, spurte da på Grong Bilservice om det gikk å flytte over 2,2 literen i den nye; svaret var at det var "vanlig" å putte 2,2 litere inn istedetfor 1,8. Hele ledningsnettet må flyttes over, men uten at jeg tar ansvar for svaret mitt, det virket ikke som girkassen var forskjellig. Sjekk utvekslingstalla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemorzuz Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Hei. Helt riktig ja, Du må ta over lednings settet fra 2.2 bilen. Det er ikke så vanskelig. Alt passer egentlig overens. Du kan fritt skru EJ22 motoren over til girkassa på 1.8 liters bilen. Alt passer overens med skruer osv. Men så klart vil utvekslingen ikke bli det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg