pkstyle Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Hei Folkens, Når jeg kjører mellom 10 60kmt føles alt riktig, Men da en oppoverbakke kommer så setter jeg den i 3gir siden den skal holde farten den er i. Ellers i 4gir så faller farten og + i 3gir burde den dra men ingen ting skjer. Er egentlig hundre så ligger jeg i 70 og nedover :shake Hva kan feilen være luftmengdemåler? Bilen har liksom ikke kjørt mer enn 115000. Trenger litt hjelp folkens, Takk på forhånd:m'm: Touran 2004 modell. 2.0 tdi Siter Hva skulle jeg gjort uten deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 hjelper det og slå tenningen av og på? noen sliter med en magnetventil eller for høyt turbotrykk. men prøv og slipp gassen og slå tenninga av og på menst den er i gir og triller. vist den blir sprekere opp til et vist turtall. ca2500-3000? så er det magnetventilen/turbotrykket. kan også lære luftmengde måleren. der er det bare til og nappe av stikket og prøve den en tur. (du merker stooor forsjeld vist den er i orden) men dette er det sikkert noen som er mer sikker på her inne. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Det første du gjør, for å gjøre feilsøkingen lettere, er å få lest ut feilkoder på bilen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Tipper luftmassemåler... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg