Gå til innhold

Ødelagt grill - Golf V

Ranger emnet

Vanskid

Anbefalte innlegg

Har blitt noen sprekker i grillen, pga kulden. Så det har detti av noen deler av høyre siden for VW merke og litt av plasten rundt VW merke på min Golf. Det er en Golf V Sportsline. Jeg må kjøpe ny, og vurderer sterkt å sette inn en Golf GTI grill. Men må hele fronten byttes for at GTI grill skal passe? Og hvor mye vil dette komme på? Noen som har noe side hvor dette selges? Trenger hjelp fort, for vil ikke kjøre rundt med ødelagt grill.

Med den ødelagte grillen så mener jeg da det lille område rundt VW merket på bilen.

Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har en slik:

GolfMK5GTTdi.gif

Og skal ha en slik grill:

epcp_0809_05_z+history_of_golf_gti+golf_gti_mkv.jpg

Så ja, du må skifte hele frontfangeren.

AKKURAT det jeg vil ha ja =) Men det koster jo ikke altfor mye for en frontfanger. Men jeg er litt redd for det det koster for montering. Jeg har heller ikke tåkelys på min, men koster det mye å montere? Men jeg trenger ikke tåkelys, selvom det er det på GTI fangeren? For er redd for at det koster rimelig mye å sette på tåkelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vil frontfanger, gittere, tåkelys og grill koste dA? Har du noe link til tåkelys og gittere som vil passe? Jeg har funnet en side med frontfanger og grill.

Jeg har ikke mye å stille opp i denne bransjen her, så tviiler veldig på at jeg kommer til å greie å montere det selv. men hvis du sier så... Hvor mye tror du verksted skal ta da? Montering av tåkelys osv må jo være mye jobb? Men igjen, det er jo ikke noe jeg må ha? Greier jo meg uten tåkelys, har jo ikke dette nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montering på verksted koster mer enn det smaker vil jeg tro, iallefall om du ikke driter penger. http://www.norskbildelsenter.no har sikkert fangere.

Har du ikke en kompis som kan hjelpe deg? Å bytte en fanger kan vel ikke være så vanskelig. Kanskje litt prakk om du ikke har gjort det før, men jeg tror du vil være fornøyd med å kunne si at du gjorde alt sammen med en kompis:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider