Gå til innhold

GDS-verksted i Oslo?

Ranger emnet

LeoNico

Anbefalte innlegg

Jeg har sperret øynene opp for de geniale GDS(Gjør-Det-Selv) verkstedene, men jeg lurer på om disse fortsatt eksisterer i Oslo og omegn ? Det eneste jeg finner på nettet, er poster som er fire år gamle med delte meninger. Jeg har lest om Statoil Bjerke, men tilbyr de fortsatt utleie? Ungdomsklubben på Grorud hadde vært helt sjef, men siden jeg ikke bor i Oslo, kan jeg ikke bli medlem :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter det samme selv, men etter mye søking ser det dårlig ut.

Statoil på Bjerke hadde, samme med Statoil Økern, men begge disse er nå borte. Nærmeste er Statoil Moss.

Ungdomsklubben er genial, men siden jeg selv snart runder 30 er jeg dessverre for gammel så da utgår det for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinstasjonene har nok skjønt at det er mye mer penger å hente i bilvask enn et utleieverksted som også fører med seg større vedlikeholdskostnader. Hvis det kommer fem stk i timen som bruker 50kr hver på bilvask, tjener de over dobbelt så mye som hvis de skulle leid ut et verksted for 100kr/t.. Synd :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som er under 25år kan bli medlem på motorsentret på haugenstua,,,hvis har funnet noe garasje eller verksted som kan leies kan vi en gruppe spleise å skru sammen i vinter,

prøver å bli ferdig med 200sx'en

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som er under 25år kan bli medlem på motorsentret på haugenstua,,,hvis har funnet noe garasje eller verksted som kan leies kan vi en gruppe spleise å skru sammen i vinter,

prøver å bli ferdig med 200sx'en

Men man må også bo i Oslo eller Akershus for å få låne verkstedet, det gjør ikke jeg. å spleise på å leie et verksted har jeg tenkt på selv. Regn med 4000kr/mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider