jonas_ueland Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Post bilder av hiacen din :) Både utvendig og invendig :) Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Toyota hiace 1996. 50 og 30 mm2 kabler :) Dåårlikt med plass Rot sånn ble det Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Hei! Da har jeg gått til innkjøp av min første skiheis jeg oxo=D Bilen er en 2006 2.5 D4D 102hk dønn original. Rullet hele 60.000km og har vært en 1 eiers bil, som dere ser har han passet på den som gull=) Bakgrunnen er å bruke den som trekkvogn til bilcross/løp, banebiler o.l Har store planer om denne bilen, må innrømme at dette er en av de tøffeste varebilene på markedet etter litt oppfriskning av mods. Valget sto mellom vag T5 og Hiace, men etter litt omtanke var saken grei! Dette er planen i korte trekk om bilen så lang: - Få lakkert fangere, speil, grill og dørhåndtak - Panserbeskytter (Bugshield) - Vindavvisere (framdører) - Takvinge (bakluka) - Lysbøyle (kufanger med 3x 1000metere) - Hengerfeste - Ganstercap (med gule dioder :P) - Toning av ruter - Chip/Tuningbox (122hk/320Nm) - Stor intercooler - Åpent Filter - Større eksos (Sidepipes) - Xenon - Stereo (dvd Indash) - Skinnstoler - Senking - 18/19` sommerhjul - Leed strobelys på taket (gul blitz) - Evt oppteiping av bilen etterhvert Bilder underveis vill bli lagt ut, dette prosjektet vill ta litt tid enda, grunnet ei fyllekule som endte med knust hæl. Dette må gjøres på en fot som vill sinke dette noe foreløbig:P Sånn ser den ut pr.dags dato, henter bilen rett over helga så må si jeg gleder meg masse masse=D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valerossi Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 det blir nok rått!!:D kommer til å legge ut noen bilder av min ogso etterhvert, må bare overføre bilder fra kamera til data hehe!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 får knipse noen bilder av vår Hiace imorra.. :) Er en 1997 modell Hiace 2,4 TD, med ettermontert AC. Tidligere registrert som kombi, men er nå registrert som personbil med 3+3 seter. Modifiserte VW Caravelle bakseter for å få til dette.. Vinduene bak er sotet. Faktisk helt lik farge som Jonas_ueland sin Hiace. Er storfornøyd med bilen, men vurderer å selge den til fordel for en RAV4.. Vurderer å selge den for 80.000kr, om noen er interesserte! Bare å ta kontakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 det blir nok rått!!:D kommer til å legge ut noen bilder av min ogso etterhvert, må bare overføre bilder fra kamera til data hehe!!;) Come ooon!!:m'm: Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Hei! Da har jeg gått til innkjøp av min første skiheis jeg oxo=D Bilen er en 2006 2.5 D4D 102hk dønn original. Rullet hele 60.000km og har vært en 1 eiers bil, som dere ser har han passet på den som gull=) Bakgrunnen er å bruke den som trekkvogn til bilcross/løp, banebiler o.l Har store planer om denne bilen, må innrømme at dette er en av de tøffeste varebilene på markedet etter litt oppfriskning av mods. Valget sto mellom vag T5 og Hiace, men etter litt omtanke var saken grei! Dette er planen i korte trekk om bilen så lang: - Få lakkert fangere, speil, grill og dørhåndtak - Panserbeskytter (Bugshield) - Vindavvisere (framdører) - Takvinge (bakluka) - Lysbøyle (kufanger med 3x 1000metere) - Hengerfeste - Ganstercap (med gule dioder :P) - Toning av ruter - Chip/Tuningbox (122hk/320Nm) - Stor intercooler - Åpent Filter - Større eksos (Sidepipes) - Xenon - Stereo (dvd Indash) - Skinnstoler - Senking - 18/19` sommerhjul - Leed strobelys på taket (gul blitz) - Evt oppteiping av bilen etterhvert Bilder underveis vill bli lagt ut, dette prosjektet vill ta litt tid enda, grunnet ei fyllekule som endte med knust hæl. Dette må gjøres på en fot som vill sinke dette noe foreløbig:P Sånn ser den ut pr.dags dato, henter bilen rett over helga så må si jeg gleder meg masse masse=D Var strøken den da :) Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valerossi Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 http://s1001.photobucket.com/albums/af138/valerossi_46/?action=view¤t=2010200914025.jpg noen få bilder av bilen min=) har ikke fått tatt noen innvendige enda, men det kommer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 sweet, skulle likt å sett noen innvendige bilder til inspirasjon da :) Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Ser bare røde kryss!:O Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderslande Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 er ikke så god på dette med bilder jeg :p Sender med en link i stedet. Slik ser den ut iallefall.. hiace - Bilforumet Galleriet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valerossi Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 sweet, skulle likt å sett noen innvendige bilder til inspirasjon da :) har lagt filt i dørene foran i førerhuset, høytalere i dørene, er ikke sånn kjempe anderledes,men gjorde litt, skal få summet meg å få tatt noen bilder i morgen både foran og bak!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 er ikke så god på dette med bilder jeg :p Sender med en link i stedet. Slik ser den ut iallefall.. hiace - Bilforumet Galleriet Uhh!Den var fiin=D Vurderer slike vindavisere selv, hvordan er de festet? mye klaring til ruta? Med tanke på at det ligger litt ømtålig film på de..=) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderslande Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Uhh!Den var fiin=D Vurderer slike vindavisere selv, hvordan er de festet? mye klaring til ruta? Med tanke på at det ligger litt ømtålig film på de..=) Mine er festet med dobbelsidet teip, følger med noen klips men jeg brukte ikke de, sitter som bare det med teipen. Godt med klaring til rutene, så du trenger ikke være rett for solfilmen din:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzolem Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 (endret) Hei. Det er veldig mange fine Hiacer og mange flinke folk her på forumet. Min er rimelig ordinær, men her er noen bilder. Jeg lurer veldig på hva som er best å bruke som lydisolasjon i tak, dører og gulv, men prøver å lage egen tråd på dette. Endret Februar 28, 2010 av zzolem Siter 2005 Hiace D-4D 4WD Lang Kombi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg