Gå til innhold

Compomotive felger

Ranger emnet

Dr_BASS

Anbefalte innlegg

Originally posted by as_no

Annbefaler OZ isteden for Compomotive!! iverthfall til hard kjøring :D. Når fatter`n var med å skrudde rally så knakk felgen. Etter det brukte vi bare OZ. OZ holder ;)

Det at en felg knekker i rally er ikke akkurat uvanlig, og har neppe noe med kvaliteten å gjøre. Compomotive er my vanligere i rally enn OZ og Compomotive er de desidert sterkeste felgene jeg har kjørt på. Speedline kommer som en god nummer to, mens alt av gatefelger er bortimot ubrukelige...

EDIT: Hvorfor uttaler en 16-åring seg om kvaliteten på bilfelger i en tråd der det ikke en gang er det som er topic? Blir nesten litt irritert. Spesielt når du faktisk anbefaler en felg uten å ha filla peiling på hva du prater om. Mener ikke å starte en krangletråd, men blir bare så oppgitt...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

EDIT: Hvorfor uttaler en 16-åring seg om kvaliteten på bilfelger i en tråd der det ikke en gang er det som er topic? Blir nesten litt irritert. Spesielt når du faktisk anbefaler en felg uten å ha filla peiling på hva du prater om. Mener ikke å starte en krangletråd, men blir bare så oppgitt...

Les da mann.. Far'n hans drev å skrudde rally biler.. han må jo få lov til å uttale seg om det han vil. Det er vel opp til personen som faktisk skal ha felgene om han vil ta det alvorlig eller ikke...

Men for all del, bare la deg irritere, men han har rett til å uttale seg om absolutt alt han vil!

Og hva vet du om hvor han jobber? Sier ikke at han faktisk gjør det, men for alt du vet kan det hende at han jobber på dekk og felg sjappe! Er ikke noe vits i å starte å rakk ned på stakar'n når du ikke vet noe som helst om han.. DET irriterer meg!

Back to topic please...

*Edit* Gadd ikke poste på nytt, men måtte bare l0l'e replyen til FSR lol

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Les da mann.. Far'n hans drev å skrudde rally biler.. han må jo få lov til å uttale seg om det han vil. Det er vel opp til personen som faktisk skal ha felgene om han vil ta det alvorlig eller ikke...

Men for all del, bare la deg irritere, men han har rett til å uttale seg om absolutt alt han vil!

Og hva vet du om hvor han jobber? Sier ikke at han faktisk gjør det, men for alt du vet kan det hende at han jobber på dekk og felg sjappe! Er ikke noe vits i å starte å rakk ned på stakar'n når du ikke vet noe som helst om han.. DET irriterer meg!

Back to topic please...

Whatever...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Det at en felg knekker i rally er ikke akkurat uvanlig, og har neppe noe med kvaliteten å gjøre. Compomotive er my vanligere i rally enn OZ og Compomotive er de desidert sterkeste felgene jeg har kjørt på. Speedline kommer som en god nummer to, mens alt av gatefelger er bortimot ubrukelige...

Hehe. Vet du kjører rally eller har kjørt. Men jeg sa bare at OZ holder litt mere enn Compomotive iffølge det jeg har sett med egene øyne og det andre har sagt. Da mener jeg en person som har bred erfaring. Men nokk om den saken.. Speedline er også gode felger som du nevner. Men for en vanlig person i gata så er jo alle di felgene du har nevnt bra ;)

Det at jeg uttaler meg om det er at det har skjedd 2x. En gang på Flesberg var det vell også Rally Madeira.. Felgen knakk og hjulene hadde store rift. men motorsport er motorsport :). Men får håpe på at Dr_Bass finner noen brae felger som passer han og bilen + at han finner noe med riktig boltsirkel ;)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både OZ speedline og compomotive felger vurderes, skal ikke kjøre rally med dem alikevell, men vil fortsatt ha sterke felger. Det meste man får av gatefelger blir skeive bulkele o.l bare man ser på dem.

Hvem selger speedline da? Kunne godt tenkt meg de som Bjørn hadde på sin kadett C

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider