S-Audi Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Lurer på hva som er forskjell på den "store" og den "lille" kjørecomputeren på E-36en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Det er 3 forskjellige..Men mins jeg har sett en 4 også..som bare bstår av 2-3 knapper.. Men det er kanskje bare en digital klokke.. Stor (som min) :) Nest største.. Minste (tror jeg) Forskjellen på de er at den store har mer om motor.. Ikke bare været.. Hvor langt igjen du kan kjøre på tanken.. 2 forbruk, gjennomsnittshastighet, viser eksakt km/t, legge inn avstand til steder du skal så den regner ut når du er framme, så har man Limit ( legge inn varsel (pling) at du f.eks kjører over 120kmt, så har den checkkontroll, timer(stoppeklokke).. sikkert no mer.. Vet ikke om den mellomstore har checkkontroll, men den lille har værtfall ikk det.. :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Jeg mener det bare er 2 typer, den lille og den store. Selv har jeg den lille :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Det er minst 3 typer, akkurat som BMW-323 sa. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 bildene viser jo 3 :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 jeg har ikke kjørecomp? Why? går det an å montere? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 går ann det ja :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 åssen? ligger det ferdig kontakt der? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 nei.. men hvis du kjøper sånn kit så følger det som oftest med alle kabler osv Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 ca pris? url? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 har ikke aning.. ring motortechnik og hør Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Etter hva jeg har hørt så er det VELDIG mye arbeid og montere kjørecomputer. Har hørt priser opp til 20k for alt arbeid hvis du ikke skal gjøre det selv. Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 finn en som har peil på elektronikk.. kjenner en i akershus hvis det ikke er langt for deg.. simpel jobb for han.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320cab Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 jeg har den nest største i min bmw. Har hørt det at da skal det være lagt opp ledningsnett til å ettermontere den store.("plug and play") Noen som vet noe om dette? Fikk forresten tilbud om å kjøpe den største comp'en brukt, for 1000,- Er dette isåfall en fornuftig pris? Siter 96' Ford courier (2 stk) Nesten solgt - 95' 320i cab x- 93' 318iA x- 94' Peugoeot 306 Member of Bmw Car Club Norway www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Hmm.tror ikke det ligger klart? Det taper jo bmw mye på og legge opp ledningsnett for alle. Svææært få som etterinstallerer slikt. Har sett flere til 1 lapp så det er vel bra pris.. Første jeg hadde gjort:) Hehe.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg