j-kaje Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Kjøpte meg en bil av forhandler man 18/1-10. Tirs 19/1-10 røyk fjæra. Ringte forhandler og det ble fikset på fre 22/1-10. Idag 28/1-10 finner jeg ut at bilen bruker vann. Kjølevæske nivået var ok før jeg kjørte avgårde fra forhandler. Fylte på 1 1/2 l vann. Har kjørt ca. 500 km med bilen siden jeg kjøpte den. Kan ikke se noen lekkasjer fra slanger o.l, de er heller ikke morkne. Jeg er jo som sagt ikke mekaniker.. Hva synes dere jeg burde gjøre...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Har du garanti? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j-kaje Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Ja fikk 3 mnd 50/50 garanti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Det er jo bare å ta kontakt med forhandleren det. Man har ikke krav på å heve et kjøp med mindre forhandleren bevisst har skjult mangler eller ikke klarer å rette en feil på tre forsøk. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg